In mijn thuisnetwerkje (geen server aanwezig) wil ik met meerdere computers één en dezelfde agenda bijhouden in Outlook. Het is dus mijn bedoeling dat de agendapunten vanaf alle computers in hetzelfde bestand worden weggeschreven en ook meteen op alle computers zijn op te vragen.
Ik zat er zelf aan te denken om in alle versies van Outlook overal naar eenzelfde bestand te verwijzen, maar waar stel ik dit in? Heb alleen de instelling voor het archiefbestand gevonden.
Is dit mogelijk en zo nee, wat is dan het alternatief?
Bestaat er bijvoorbeeld een agenda in Excel die dan gedeeld kan worden en door meerdere gebruikers kan worden onderhouden?
Ik heb in dit forum meerdere malen dit onderwerp gevonden. maar helaas zonder goede oplossingen.
Bij voorbaat dank voor de aanwijzingen.
Beseda
Ik zat er zelf aan te denken om in alle versies van Outlook overal naar eenzelfde bestand te verwijzen, maar waar stel ik dit in? Heb alleen de instelling voor het archiefbestand gevonden.
Is dit mogelijk en zo nee, wat is dan het alternatief?
Bestaat er bijvoorbeeld een agenda in Excel die dan gedeeld kan worden en door meerdere gebruikers kan worden onderhouden?
Ik heb in dit forum meerdere malen dit onderwerp gevonden. maar helaas zonder goede oplossingen.
Bij voorbaat dank voor de aanwijzingen.
Beseda