gedeelde agenda in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

beseda

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
In mijn thuisnetwerkje (geen server aanwezig) wil ik met meerdere computers één en dezelfde agenda bijhouden in Outlook. Het is dus mijn bedoeling dat de agendapunten vanaf alle computers in hetzelfde bestand worden weggeschreven en ook meteen op alle computers zijn op te vragen.
Ik zat er zelf aan te denken om in alle versies van Outlook overal naar eenzelfde bestand te verwijzen, maar waar stel ik dit in? Heb alleen de instelling voor het archiefbestand gevonden.
Is dit mogelijk en zo nee, wat is dan het alternatief?
Bestaat er bijvoorbeeld een agenda in Excel die dan gedeeld kan worden en door meerdere gebruikers kan worden onderhouden?
Ik heb in dit forum meerdere malen dit onderwerp gevonden. maar helaas zonder goede oplossingen.
Bij voorbaat dank voor de aanwijzingen.

Beseda

Hallo, heb je al een oplossing gevonden voor de gedeelde agenda? Ik heb er in ieder geval wel een GRATIS oplossing voor gevonden!

Er zijn twee mooie agendaprogramma's, Digita Organiser (die ook NEDERLANDStalig is) en de profesioneler ogende (Engelstalige) Kplan.

Het werkt als volgt;
Installeer het programma éénmalig op één van je computers. De directory en alle subdirectories deel je.

Nu kun ja vanaf iedere computer een snelkoppeling naar de EXE file maken en het programma start vanaf iedere computer. Na het afsluiten wordt gevraagd of de gegevens moeten worden opgeslagen en als je dat doet blijft alles up to date. Je moet wel opletten dat je steeds dezelfde datafile in gebruik hebt. Kwestie van goede afspraken maken.
Heb je zelf een andere/betere oplossing? Laat het even horen!

Succes,
Hans M. Roeper

Na enig zoeken heb ik Digita Organiser geprobeerd. Grote nadeel ervan vind ik dat ik geen tijdsindeling kan geven. Ook heb ik (nog) geen alarmfunctie gevonden.
Verder helaas nog geen oplossing ontvangen of gevonden - schijnt een lastige vraag te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan