Gedeelde agenda probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firebal

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Berichten
48
Hoi Allemaal,

We gebruiken op het werk office 2003 met exchange 2007. Als ik een reeks agenda item wil inplannen voor iemand (in hetzelfde bedrijf) geeft dit problemen.
Planningsassisistent geeft geen informatie bij de uitgenodigde. Ook staat er bij dat de e-mail adres niet bestaat? Deze zitten echter wel in hetzelfde bedrijf als ik.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
 
misschien is het een handiger ideetje om ook office 2007 te kiezen, naar mijn weten zijn office 2003 en exchange 2007 niet echt wat je noemt voor elkaar geschikt :-)
 
Bedankt voor uw reactie.
Dit gaan we ook zeker doen. Helaas kan dit echter pas in Augustus vanwege een grote migratie.
Tot die tijd heb ik echter wel een (tijdelijk) ander oplossing nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan