Gedeelde agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Hi!

Ik zet hem even in deze sectie omdat er niet echt een sectie voor is IMO.. Waar het om gaat is het volgende. Ik werk zowel thuis, als op mijn laptop met agenda items. Ik zou daarom graag een gedeelde agenda willen gebruiken. Helaas heb je daar een Exchange server voor nodig, mocht je dit willen doen binnen Outlook. Nu heb ik geen Exchange server en ik heb niet zo'n zin dat ding speciaal hiervoor op te gaan zetten.
Zijn er programma's (Outlook kwaliteit) die een gedeelde agenda kunnen openen? (via internet bijvoorbeeld). Ik heb liever een programma dan een webpagina omdat je dan ook lokaal wijzigingen nog door kunt voeren die laten online worden gesynct.

Thx.
 
Hmm :(.


FREE => OsaSync Lite version 8.2 (3.3 Megabytes) <= FREE
share or sync contacts with 4 computers max


OsaSync PRO 5.10.1 (3.7 Megabytes)
share or sync contacts, distribution lists, calendars, notes, journal, tasks and e-mails

Ik snuffel nog even verder, thx voor zover.
 
Ik gebruik Active Desktop Calendar. Hiermee kun je layers delen over een netwerk. Ik heb hier een workaround gemaakt om dat ook via internet te doen.

Het komt er op neer dat je een schijfletter toekent aan je webspace. Dat doe je thuis en op je werk waarna je de agenda vanuit windows verkenner kunt benaderen en delen.

Aanrader
 
gedeelde agenda zonder exchange server freeware daar staan er aardig wat. Wij hebben Kerio een tijd gebruikt en dat werkte ook goed, maar moesten we voor betalen. (Niet veel)
succes in ieder geval :)


[erg offtopic @Confictius : over je handtekening.... het was een gastarbeider? :cool: [/erg offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Mumzel> Kerio? Je bedoelt toch niet de firewall, of wel?

Puppie> Liefst gratis natuurlijk ;).