• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gedeelde documenten automatich verversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidobothmer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
81
Dag mensen.

ik heb een vraag.
Op mijn werk heb ik een systeemmap met daarin een exelbestand wat ik gedeeld heb.
Dit betekent nu dat alle collega's dit document kunnen inzien en de afdeling waarom het gaat er gewoon in kan blijven werken.

Alleen is het nu zo dat als ik het document open en er op dat moment een mutatie plaatsvind kan ik die op dat moment niet zien.
Dit betekend dat ik eerst het document moet sluiten en weer openen wil ik de laatste mutaties ook kunnen zien.

Is er een optie in een gedeeld document dat hij zich automatisch ververst of iets in die geest.

Gr guido.
 
Dag mensen.

ik heb een vraag.
Op mijn werk heb ik een systeemmap met daarin een exelbestand wat ik gedeeld heb.
Dit betekent nu dat alle collega's dit document kunnen inzien en de afdeling waarom het gaat er gewoon in kan blijven werken.

Alleen is het nu zo dat als ik het document open en er op dat moment een mutatie plaatsvind kan ik die op dat moment niet zien.
Dit betekend dat ik eerst het document moet sluiten en weer openen wil ik de laatste mutaties ook kunnen zien.

Is er een optie in een gedeeld document dat hij zich automatisch ververst of iets in die geest.

Gr guido.


Ik zit met hetzelde probleem. Is daar een oplossing voor?
 
het is mogelijk om een bestand te delen en dat het dan automatisch bijgewerkt wordt. hiervoor ga je naar het menu controleren en dan werkmap delen, hier kan je aanvinken hoevaak het bijgewerkt moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan