Gedeelde documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RelatedHack

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Ik zit op een netwerk van ongeveer 20 computers van verschillende bedrijven...
Als ik de documenten van mijn pc deel , ziet iedereen die documenten en kan iedereen erin neuzen...
Hoe beveilig ik deze map (eventueel met wachtwoord) dat alleen gemachtigde personen erin kunnen ?
Ik heb al vanalles geprobeerd (zelf op de website van microsoft gekeken) maar niets helpt hiertegen...
Als ik machtigingen instel kunnen zelfs de personen die erin zouden mogen , niet in...
Als ik de bestanden codeer , kunnen ze ze wel zien , maar niet uitlezen...

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste doe ?

RelatedHack zei:
Ik zit op een netwerk van ongeveer 20 computers van verschillende bedrijven...
Als ik de documenten van mijn pc deel , ziet iedereen die documenten en kan iedereen erin neuzen...
Hoe beveilig ik deze map (eventueel met wachtwoord) dat alleen gemachtigde personen erin kunnen ?
Ik heb al vanalles geprobeerd (zelf op de website van microsoft gekeken) maar niets helpt hiertegen...
Als ik machtigingen instel kunnen zelfs de personen die erin zouden mogen , niet in...
Als ik de bestanden codeer , kunnen ze ze wel zien , maar niet uitlezen...

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste doe ?

kijk is bij share permissies en je moet ingelogd zijn als admin

suicide zei:
kijk is bij share permissies en je moet ingelogd zijn als admin

Dat heb ik al gedaan...
Maar vanaf ik daar 1 vinkje verander , kan niemand er nog in....

Gebruik je Home of Pro?

Je zou iedereen die er wel op een map mag komen (write) access moeten geven en de rest niet.

Misschien dat je wat aan het bijgevoegde bestand hebt.

Bijlagen

JdeBoer zei:
Gebruik je Home of Pro?

Je zou iedereen die er wel op een map mag komen (write) access moeten geven en de rest niet.

Misschien dat je wat aan het bijgevoegde bestand hebt.

Het is simpel...Ik en een paar andere mensen hebben toegang tot mijn PC...er zijn bepaalde mensen die geen toegang mogen hebben. Ook bepaalde mensen die een andere netwerknaam hebben, mogen toegang hebben. Verder ben ik de enige die alles mag doen, de andere mogen wel bestanden kopieren en bijvoegen, maar geen andere mappen en dergelijke bijmaken...is er geen optie om het gedeelde gedeelte te beschermen met een wachtwoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan