gedeelte fotoprogramma terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinette

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2007
Weet iemand een programma om een gedeelte van HP Image Zone terug te halen? Heb per ongeluk creatieve projecten verwijderd (verkeerde knopje), deze heb ik terug kunnen halen via systeemherstel maar de afdeling projecten van IZ zitten er niet meer bij! En dat terwijl ik niks rechtstreeks van IZ heb verwijderd, staat er gewoon nog in) Programma werkt ook nog kan alleen geen prjecten meer maken zoals kalenders , flyers , panorama e.d. Iemand een idee?

Alvast bedankt:o

Dat je dat nog weet zeg! Maar nee die heb ik opgelost door algeheel systeemherstel, terug naar de fabrieksinstellingen, was helaas de enige optie.
Dit is een nieuw probleem door bijna de zelfde fout, alleen heb ik nu niet aan HPIZ gezeten.
Dat kan u natuurlijk ook maar daar heb ik weinig zin in en vanwege het feit dat alles er veder nog op staat zo te zien.

Reinette

Laatst bewerkt:
Heb je de HP IZ software nog? dan zou je die eroverheen kunnen zetten.

Heb je de HP IZ software nog? dan zou je die eroverheen kunnen zetten.

Nee daar is geen software van, alleen een herstelschijf die je eenmalig uit de pc kunt halen met als gevolg als je dat doet je alles kwijt raakt en weer opnieuw moet beginnen waar dus geen zin heb.. Was t maar waar dat ze die er bij hadden gedaan maar dat doe HP niet. Ook alleen de laatste update gaat niet want dan flikkert hij eerst alle oude versies er af om vervolgens te zeggen dat er eerst een oudere versie op moet staan?????

Nee dat is alleen voor scanners en ik heb geen hp scanner dus heb ik daar niets aan , kan iik de boel niet openen volgens mij.

Waar gebruikte je het programma dan bij?

Heb ze terug gevonden maar hoe krijg ik de boel weer op de juiste plaats? Heb bovengenoemd recoverprogramma gebruikt maar weet niet of ik het goed heb gedaan. Heb ze op schijf gezet maar ook bij mijn documenten. Daarna geprobeerd vanaf schijf opnieuw te installeren maar dat was mislukt zei ie. Toen geprobeerd via documenten, zelfde resultaat, daarna het hele zakie gekopieerd in map HP digital Image. Maar nog steeds kan als ik mijn fotoprogramma open en naar projecten ga daar geen nieuw project openen en er komen ook geen creatieve projecten zoals calender, flyers, antsichtkaarten of panorama tevoorschijn. Wist eigenlijk niet precies hoe ik het moest doen met het recorverprogramma.:o

Wie kan mij verder helpen?????

Dank je , heb het gelijk opnieuw geprobeerd maar het resultaat is het zelfde, heb alles in de pc zitten maar als ik wil installeren lukt dat niet. Men zegt dat ik contact moet opnemen met de maker om te kijken of het wel een legaal installatiepakket betreft??? Snap er niets van!:evil:

Gezien het feit dat mijn opties in dit topic uitgeput zijn en in het vorige topic ook niet echt een enorme hoeveelheid oplossingen aangedragen werd, denk ik inderdaad dat het beter is bij HP aan te kloppen en ze het probleem eens voor te leggen :)

http://welcome.hp.com/country/nl/nl/contact_us.html Dat is hun Nederlandse afdeling ondersteuning.

Bedankt voor al je moeite!

Heb inmiddels contact opgenomen met HP via email.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan