• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gedefinieerd bereik opzoeken en gebruiken in formule

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiki

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Van GiMe heb ik de volgende formule

Code:
=TRANSPONEREN(Test)
voor het horizontaal weergeven van een gedefinieerd bereik.
Nu wil ik in cel "a1" een bereik weergeven met een ALS formule
Code:
=ALS($B$1="";"Test";"")
en deze gebruiken met de bovengenoemde formule
Code:
[CODE]=TRANSPONEREN(A1)
ik krijg nu niet het bereik te zien, maar alleen de tekst "Test"
Hoe kan ik dit oplossen?

gr wim

Laatst bewerkt:
Beste wiki ;)

Heb je een voorbeeldbestandje ?

Groetjes Danny. :thumb:

Bedank popipipo voor je snelle antwoord:thumb::thumb:

Van GiMe heb ik de volgende formule

Ik ben altijd opzoek naar informatieve en leerzame sites over Office, Is GiMe ook zo'n site of is dat een forumgebruiker? (Ik heb namelijk met google het gebruikersprofiel gevonden van een zekere GiMe op worksheet.nl)

Beste Gotty ;)

Is GiMe ook zo'n site of is dat een forumgebruiker? (Ik heb namelijk met google het gebruikersprofiel gevonden van een zekere GiMe op worksheet.nl)

Inderdaad, GiMe is een forumgebruiker en zoals zo velen onder ons zitten wij ook wel eens op een ander forum, zoals Mr Excel, Office Forum, Worksheet.nl, Oplossing.be, enz..

Daar is toch niks fout mee of toch ? :eek:

Beste Gotty ;)

Inderdaad, GiMe is een forumgebruiker en zoals zo velen onder ons zitten wij ook wel eens op een ander forum, zoals Mr Excel, Office Forum, Worksheet.nl, Oplossing.be, enz..

Daar is toch niks fout mee of toch ? :eek:

:) Neeh tuurlijk niet, maar het kon toch zijn dat GiMe een informatieve of leerzame site waar de ts die formule vandaan had? Dan vind ik het de moeite waard om dit even te vragen, omdat "ik altijd opzoek ben naar informatieve of leerzame sites". Zo is het bijvoorbeeld jammer dat Mr Excel, die jij geeft engels is, anders had ik er wéér 1 bij gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan