gedoe met mda vario 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter watnu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

watnu

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Ha die broodnodigen,
Heb ik weer eens iets. Plotseling opent mijn mda vario 2 automatisch met "postvak in" van outlook email. Vervolgens kan ik de besturing van de telefoon (met de knoppen groen en rode telefoon) niet meer gebruiken. Ook niet de knopjes met contactpersonen en agenda. Als ik het toestenbord open en gebruik werken die gerelateerde knoppen weer wel. Echt een software probleem lijkt me. Ik heb alle soorten reset gebruikt (moet hem in ieder geval weer laden met data enz.) Dan werken die knoppen weer even. Als ik hem uitzet en weer aanzet ontstaat hetzelfde probleem.
Kan iemand mij vertellen of ik dat op kan lossen? En als ik windows mobile 5.1 opnieuw moet installeren of updaten, kan dat en waar haal ik die software dan vandaan?
Veel vragen.. alvast bedankt voor het nemen van de moeite dit door te lezen.
groet,
Martien

mda vario 2 gedoe

Ha die Robert,
Hey dank je voor de snell reactie. In antwoord. Na een harde reset hersteld die even. Dan kun je de genoemde knoppen gewoon gebruiken en is er niets aan de hand. Als je echter de telefoon uit en weer aanzet onstaat dat probleem opnieuw.
groet,
Martien

Heb je er al andere software op geinstallerd, die dit probleem evetueel kan veroorzaken?

Ha die Robert,
Nee ook met een "kale" windows. Als die "tekstberichten" opent, of outlook E-mail en MMS. Als je deze uitdrukt uit met kruisje, springt die geregeld opnieuw terug op "berichten"van enz. Nu verspringt die voortdurend in die items. Kan er ook sprake van een virus zijn?
groet,
Martien

Als het een virus zou zijn dan zou deze ook weg moeten zijn na een harde reset. Ik zelf heb ook een HTC Tytn maar kan je helaas geen antwoord geven. Mischien dat ze je op www.pocketinfo.nl verder kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan