gedownload bestand wel/niet vindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kitepower07

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Berichten
6
hallo,

Ik heb een probleem.
Ik ben bezig een groot bestand te downloaden wat uit 6 .rar delen bestaat.

Nu heb ik deze opgeslagen onder c:/programfiles/ en dan een nieuwe map met de bestandsnaam.

Echter, onder program files kan ik deze map nergens terugvinden (ook niet met verborgen bestanden weergegeven). Met de zoekfunctie onder start geeft hij de map WEL weer, maar bij openen zegt hij: snelkoppeling onbreekt, en dan moet er handmatig gebladerd worden.

Ook bij het downloaden van bijvoorbeeld het 4e deel van het bestand word de map gewoon herkend, en slaat hij hem automatisch op bij de andere delen.

Zou het mogelijk kunnen zijn dat windows een niet legitieme actie op zo'n soort manier probeert tegen te gaan? het bestand wat ik wil downloaden is namelijk een software pakket van windows:rolleyes: (office)

Ik heb de map dan ook opgeslagen als office2007. Zou het dus mogelijk zijn dat windows dit op 1 of andere manier blokkeert?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg
 
Bestanden die je aan het downloaden bent, verdwijnen meestal in eerste instantie in een "temp" map... de locatie van die map heb je bij de installatie van het downloadprogramma aangegeven [of niet, dan heeft het programma zijn default map gebruikt]... pas als de download compleet is verhuist deze naar de juiste map..
Kijk even in de mappen die bij het downloadprogramma horen [of zijn ingesteld]

De macht van Bill Gates is groot..... maar dit soort downloads blokkeren? Nee, dat lukt hem [nog] niet.....
 
hmm dat lijkt me sterk, want ik heb duidelijk een map aangegeven waar de download heen moet. Namelijk programfiles/office2007 ......

Dus lijkt me dan onwaarschijnlijk dat de gedownloade bestanden in een temp map belanden??
 
hmm dat lijkt me sterk, want ik heb duidelijk een map aangegeven waar de download heen moet. Namelijk programfiles/office2007 ......

Dus lijkt me dan onwaarschijnlijk dat de gedownloade bestanden in een temp map belanden??

Over welk download programma hebben we het hier?
[Azureus, Bitcomet, uTorrent, etc. gebruiken allemaal [en dat mag jou onwaarschijnlijk lijken] een temp map, totdat het bestand compleet is, daarna verhuist het naar de definitieve map]. Ook Emule gebruikt een temp map.....
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik geen downloadprogramma, maar download het gewoon via internet......

Bekijk jij zelf de kabel en tel je de bitjes stuk voor stuk en zet je ze weer om in een bestand of is er een programma wat dat voor je regelt.
Aangezien dat laatste het meerst waarschijnlijk is blijft de vraag van kracht: welk programma gebruik je :D?

Internet Explorer?

hmm dat lijkt me sterk, want ik heb duidelijk een map aangegeven waar de download heen moet. Namelijk programfiles/office2007 ......
Dat maakt niet uit. Ook als je met Internet Explorer download zal het bestand éérst in een tijdelijke map worden opgeslagen alvorens het bestand pas naar de uiteindelijke locatie gekopieëerd wordt.
Hoe groot is de .RAR?
Wat als je eerst via verkenner de map aanmaakt, en daarna erin gaat downloaden?
 
Laatst bewerkt:
haha, sorry dat ik misschien wat lomp over kom, ik ben dan ook een ontzettende noob op computergebied.:rolleyes:

Okey het download programma is dus internet explorer.
Het bestand is 593 mb en verdeelt over 6 .rar files.

Wat ik gedaan heb:

1. Ik klik het eerste bestand aan, en doe opslaan als:
2. Maak een nieuwe map aan met de naam "office2007"
3. Start de download van deel 1
4 deel 2, 3, 4 ,5 en 6 ook naar dezelfde map.

Het probleem: de map is onvindbaar.
Ik kan hem wel terugvinden als ik een nieuwe download start, dan staat er gewoon programfiles/office2007, en dan zie ik ook alle 6 delen staan.

Met de zoekfunctie in startmenu is de map ook te vinden, allen geeft hij aan dat het een snelkoppeling is, en er handmatig moet worden gebladerd.

Met de zoekfunctie in verkenner is de map niet vindbaar.

Wie volgt het nog, en snapt het?
 
probeer eens met start, zoeken, bestanden of mappen, *.rar en laatste wijziging dateren
 
Kijk eens op je C-schijf
Daar moet een folder Program files zijn
En als je daar dubbel op klikt dan wordt folder Office2007 zichtbaar

Ron
 
c: programfiles snap ik, maar had al aangegeven dat ik hem daar niet onder terug kan vinden. helaass...

@miranda, op die manier kan ik ze ook niet terugvinden:confused:

Snap er niks meer van...
 
als je dan niks vindt lijkt het me dat ze ook niet op je hd aangekomen zijn.
probeer het nog een keer maar dan niet met een mapnaam van iets dat windows zelf ook kent, doe bv 2007office
 
als je dan niks vindt lijkt het me dat ze ook niet op je hd aangekomen zijn.
probeer het nog een keer maar dan niet met een mapnaam van iets dat windows zelf ook kent, doe bv 2007office

Of download naar je desktop, dan is het meteen zichtbaar

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan