gedownload spel in setup.bat

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
heb een game gedownload, en het is zeker dat het werkt,daar gaat het niet om...meer dan 3500 reacties dat het werkt, en op de pc van mijn broer en mijn vriend werkte het.

nu, ik heb dus alle .rar delen samengevoegd, en dan de setup.bat versie geopend. op alle andere pc's waar ik dit heb gedaan, begon het extracten, en was alles na een half uur in orde. ik krijg thans volgend bericht:

2j31vsh.jpg

heb al alles geprobeerd! naar 20 verschillende locaties geunrart, een aantal delen opnieuw gedownload, het werkt gewoon niet!

maar het probleem moet ergens aan mijn kant liggen, daar het bij meer dan 3000 mensen wel werkt...aan mijn pc ligt het alvast niet, ik kan cod 5, crysis warhead en dat soort games perfect spelen.

ik heb ook nog meer dan 250 gb hd plaats, dus dat is het ook niet.

wie kan mij helpen?

alvast bedankt!

Ik weet niet precies hoe de gedownloade bestanden er uitzien, maar heb je alle rars in een map en heb je met b.v. Winrar de bestanden uitgepakt? Kan zijn dat er dan toch een corrupt bestandje tussen zat. Kun je misschien de gedownloade bestanden van je broer/vriend kopieeren naar je pc en die gebruiken?

dat is exact wat ik heb gedaan!

de bestanden zijn .rar.001 etc...

hj-split is dus nodig om ze samen te voegen (zoals met zoveel gedownloade games van warez-bb.)

dus, ik gebruik hj-split, dan krijg ik uiteindelijk een rar bestandje...dat mag ik volgens de persoon niet uitpakken...als ik het uitpak, en ik ga naar setup.bat, dan lukt het voor 1 minuut, en dan springt het vanzelf af, met dezelfde foutmessage.

het is dus wel degelijk de bedoeling dat ik de setup.bat run vanuit het rar bestand, wat ik altijd doe, trouwens.

met andere games heb ik dit ook al aan de hand gehad, maar toen ging het na en aantal keren proberen wel, maar deze keer blijkbaar niet.

probeer anders dat rar bestand te openen in deamon-tools of iets dergelijks.
mischien is het een iso maar lijkt het een rar bestand omdat dat plaatje gebruikt is,
ik heb het ook vaak gehad dat het een iso of bin bestand is terwijl er een rar logo gebruikt wordt. succes

heb de 20 dagen trial van daemon tools, maar geen idee hoe het te gebruiken?

ik heb geen dvd brander.

heb de 20 dagen trial van daemon tools, maar geen idee hoe het te gebruiken?

ik heb geen dvd brander.

dan verschijnt er onderin de taakbalk ( bij je klok )
een deamon tools logo en dan klik je erop rechtermuis
en dan mount inmage en dan kun je hem zien
makkelijker is dan winiso te gebruiken daarmee kun je zo'n bestand ook uitpakken

succes

dan verschijnt er onderin de taakbalk ( bij je klok )
een deamon tools logo en dan klik je erop rechtermuis
en dan mount inmage en dan kun je hem zien
makkelijker is dan winiso te gebruiken daarmee kun je zo'n bestand ook uitpakken

succes

het lukt niet :(

hij wil het bestand niet accepteren omdat het rar is

het lukt niet :(

hij wil het bestand niet accepteren omdat het rar is

kun je het spel niet overnieuw downloaden dan?
maar dan via een andere site in een bestand waar alle originele cd bestanden in zitten?
mischien winrar overnieuw downloaden en dan gewoon alles uitpakken in een map?

kun je het spel niet overnieuw downloaden dan?
maar dan via een andere site in een bestand waar alle originele cd bestanden in zitten?
mischien winrar overnieuw downloaden en dan gewoon alles uitpakken in een map?

dat heb ik al allebei verschillende keren gedaan, ook 7zip geprobeerd...

het ligt dus wel degelijk aan mijn pc!

dat heb ik al allebei verschillende keren gedaan, ook 7zip geprobeerd...

het ligt dus wel degelijk aan mijn pc!

krijg je een foutmelding als je dat rar bestand uitpakt?
enige optie is het spel gewoon overnieuw downloaden en hopen dat je die anders kan uitpakken/installeren.

krijg je een foutmelding als je dat rar bestand uitpakt?
enige optie is het spel gewoon overnieuw downloaden en hopen dat je die anders kan uitpakken/installeren.

ja, ik krijg een foutmelding, namelijk dat video.arc corrupt file is..maar dat schijnt normaal te zijn (staat meer dan 100 keer in de reacties...) en je zou het dus gewoon moeten openen zonder unrarren..

maar dan krijg ik dus dat foutbericht.

enk heb het al verschillende keren opnieuw gedownload!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan