Gedownload spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brent282

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Ik heb een dagje geleden Dungeon Siege 2 gedownload van the pirate bay, ik kreeg 4 cd's die ik allemaal gebrand heb met Nero, maar nu zit ik op een dood spoor. Wanneer ik mij eerste Cd insteek en naar 'mijn computer' ga, zie ik een icoontje, ik doe rechtermuisknop en dan installeren, maar dan krijg ik de melding:Setup was unable to find the language specific septup resource, dll unable to continue. :confused:
Op die cd staan ook nog allemaal bestanden zoals 'loc', 'files' en mss belangrijk ook een crack.
Ik weet dus echt niet wat ik allemaal moet doen? Zou iemand me kunnen helpen plz :D?

zit er geen txt of nfo bestandje op die cd???
waar uitgelegd word hoe en wat???

zit er geen txt of nfo bestandje op die cd???
waar uitgelegd word hoe en wat???

Er is wel een read me file, maar daar staat niks zinning op. En de 'manual' is een kopie van het boekje dat bij het originele spel zit. Ik heb ff een prinscreen genomen van de bestanden. Dat is mss makkelijker:)

Bijlagen

• printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    43,2 KB · Weergaven: 39
Ik heb een dagje geleden Dungeon Siege 2 gedownload van the pirate bay, ik kreeg 4 cd's die ik allemaal gebrand heb met Nero, maar nu zit ik op een dood spoor. Wanneer ik mij eerste Cd insteek en naar 'mijn computer' ga, zie ik een icoontje, ik doe rechtermuisknop en dan installeren, maar dan krijg ik de melding:Setup was unable to find the language specific septup resource, dll unable to continue. :confused:
Op die cd staan ook nog allemaal bestanden zoals 'loc', 'files' en mss belangrijk ook een crack.
Ik weet dus echt niet wat ik allemaal moet doen? Zou iemand me kunnen helpen plz :D?

Branden op zichzelf was volgens mij al niet nodig geweest... mount ze eens met daemon tools, kijk eens of dat werkt :thumb:

Branden op zichzelf was volgens mij al niet nodig geweest... mount ze eens met daemon tools, kijk eens of dat werkt :thumb:

Nie te rap plz :p Ik kan nrml wel goed overweg met de pc, maar met spellen downloaden heb ik echt geen ervaring :o
1) Wat is Mount ?
En 2) Daemon tools, is da gwn een programmeke da ge kunt downnloade ofzo?

Srr da ik zo lastig doe ;) Ma ksnap et egt ni

Ja, dat weet ik wel. Maar misschien is het branden mislukt en kun je het altijd nog zo proberen.... tenminste als je nog de IMG bestanden hebt.

Ja, dat weet ik wel. Maar misschien is het branden mislukt en kun je het altijd nog zo proberen.... tenminste als je nog de IMG bestanden hebt.

Ja, die heb ik nog. Ik zal het zeker eens proberen. Alvast bedankt.

Welk besturingsysteem gebruik je? Voor Windows Vista kan dit werken: Doe rechtermuisknop op de setup op de cd -> eigenschappen -> compibaliteit -> uitvoeren in Windows XP SP2 -> als administrator uitvoerren.

blijkbaar is de download corrupt of zijn de bestanden niet goed gebrandt.

je kan idd beter gaan mounten met bijv daemon tools zoals al eerder vermeld.

heb je toevallig een .iso .cue .bin of .mdf bestand gedownload? die zijn namelijk mountbaar.

ohwjah voordat ik het vergeet, ik moet je wel waarschuwen Vista en Dungeon Siege (1 en 2) gaan slecht samen. het spel crasht om de haverklap ook in compi modus.

blijkbaar is de download corrupt of zijn de bestanden niet goed gebrandt.

je kan idd beter gaan mounten met bijv daemon tools zoals al eerder vermeld.

heb je toevallig een .iso .cue .bin of .mdf bestand gedownload? die zijn namelijk mountbaar.

ohwjah voordat ik het vergeet, ik moet je wel waarschuwen Vista en Dungeon Siege (1 en 2) gaan slecht samen. het spel crasht om de haverklap ook in compi modus.

Ik denk wel dat ik .bin al heb zien staan bij die bestanden. Maar het kan zijn dat ik het niet goed gemount heb :confused: Ik zal wel eens aan iemand vrage die wat meer weet over spellen downloaden, want alleen lukt mij dat nooit. Tenzij iemand nog een andere gemakkelijke oplossing heeft :o???
En ik heb Dungeon siege 1 + uitbreiding, nog geen problemen mee gehad hoor :thumb:

Gelukt

Blijkbaar eerste keer de verkeerde versie van deamon tools gebruikt, k'heb het nog eens gedaan met dat programma en het is nu gelukt.
Merci iedereen e :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan