Gedownloade bestanden verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mayumi38114

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2010
Hello,

Mijn laptop heeft weer eens een probleem. Wat ik ook via IE probeer te downloaden, hetzij een word bestand of een .exe bestand, verdwijnt gelijk nadat de download klaar is. Wat ik toen geprobeerd heb is het word bestand naar een usb stick te downloaden en ook daar verdween het bestand weer. Bij de 2e keer proberen heb ik de stick uit mn pc getrokken toen de download op 99% was. Het bestand is volledig en wel op mijn usb stick gebleven. Toen ik de stick weer terugstopte en op downloaden hervatten klikte, verdween het bestandje gewoon weer. Nu begrijpen jullie wel dat ik niet elke keer weer heel raar via mn usbstick alles ga downloaden dus vraag ik mij af hoe ik dit kan verhelpen :)

Groetjes,

Mayumi

Probeer de downloads eens op je bureaublad op te slaan of ergens anders. Als dat niet lukt dan kun je een andere browser gaan proberen. Als dit ook niet lukt dan kan het waarschijnlijk zijn dat er een programma is dat je bestand verwijderd na het downloaden. De vraag is alleen welke programma dit kan zijn, als dit uberhaupt de oorzaak is.

veel succes

Ik kan het niet tijdelijk openen of opslaan welke locatie dan ook. Ik snap dat ik een andere internet browser kan proberen maar die kan ik niet downloaden :( want het verdwijnt weer. Hoe kan ik erachter komen of er uberhaupt een programma op mijn pc staat die alles weg haalt?

grtjes Mayumi

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
lijkt er sterk op dat je een akelig virus op je pc hebt of dat je virusscanner kwaadaardige bestanden automatisch verwijdert zonder waarschuwing (dat kan bij de meeste antivirussoftware zo ingesteld worden of is standaard zo). Maar je geeft aan dat 't bij alle soorten bestanden gebeurt dus neem ik aan dat je iets verkeerds hebt binnengehaald.
Klik op de link van m'n handtekening,download het programma evt. via een andere pc en breng het over (usb-stick) als je je eigen pc in de veilige modus hebt gestart.
Probeer trouwens eens in de "veilige modus met nerwerkmogelijkheden" te downloaden, kijk of het dan wél lukt.
Succes.
Edit: Heb je vraag verplaatst naar deze sectie

Laatst bewerkt:
Hoi,
lijkt er sterk op dat je een akelig virus op je pc hebt of dat je virusscanner kwaadaardige bestanden automatisch verwijdert zonder waarschuwing (dat kan bij de meeste antivirussoftware zo ingesteld worden of is standaard zo).
Edit: Heb je vraag verplaatst naar deze sectie

Als het inderdaad de virus scanner is, dan kan je hem meestal wel even uit zetten.

Bij McAfee moet je dan realtime scannen even uitzetten, maar die geeft wel altijd een waarschuwing...

Helaas, dit topic is met pensioen, gezien zijn startdatum. Topic gaat om die reden op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan