Gedownloade game installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk1710

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Hallo,

Ik heb vandaag Modern Warfare 2 gedownload en ik wil die installeren. Dit lukt mij niet omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met gedownloade spellen. Ik heb geprobeerd om het spel te installeren op een virtuele schijf met Daemon tools. Na een tijdje vraagt de computer om cd 2 en dat is volgens mij de map skidrow2b maar ik weet niet of ik nu goed bezig ben. Kan iemand mij van het begin af aan vertellen hoe ik deze gedownloade game kan spelen?

Alvast bedankt!

Je installeert niet in Deamon tools, maar die gebruik je om een virtuele dvd speler te hebben. Als er om de 2e dvd gevraagd wordt, haal je dvd 1 uit de virtuele speler (unmount) en laad je dvd 2 in.(mount)

Maar hoe moet ik het spel dan eerst installeren? En moet ik dvd 1 dus eerst verwijderen uit daemen tools als ik dvd 2 erin moet doen?

1: op dit forum mogen we eigenlijk niet helpen met illegale dingen (zie regels of vergis ik me met en ander forum waar ik op help...???)

2: als je CoD MW2 wil installeren, heb je een unieke code nodig, om Steam (programma) te kunnen laten erkennen dat je het spel legaal hebt. als je die niet activeert met die code, zal het niet mogelijk zijn om het spel te spelen, ook zal het niet mogelijk zijn om online te spelen.

3: als je de beveiliging waarover hierboven word gesproken wilt proberen te omzeilen: dit is een zeer moeilijk proces, en heel gevaarlijk: als steam (het programma) erachter komt dat hun programma gekraakt word, word je account (die je dus nodig hebt om het programma te gebruiken) geblokkeerd, waardoor je ook je legale Steam spellen niet meer kan spelen; ook zal in het ergste geval (als er meer dan 5 gekraakte/illegale spelen op je pc gevonden werd voor steam, kan een bepaalde security-dienst van de steam-community de politie in je land contacteren, waardoor opeens een paar agenten voor je deur komen staan, en alles waarop gekraakte/illegale stuff op kan staan (pc, externe hdd, usb-sticks) nemen ze mee voor controle. in dat geval, en als ze ook kunnen bewijzen dat er gekraakte software (waaronder games dus ook vallen) op je pc staan, kan je een boete krijgen, variërend naargelang het aantal illegale software op je pc, tussen de 200 tot 2000 (of hoger) euro. Oppassen dus!!!

Als je de dvd image in Deamon tool laad, start deze als het goed is automatisch als dvd op en kun je de setup uitvoeren.
Ter aanvulling:

» Installeer het programma
» Onderin (naast de windows tijd) rood icoontje
» Rechtermuisknop
» Virtual CD/DVD-Rom
» Klik Device 0: [E:] No Media
» Kies nu je bestand

Wil je nog een .iso bestand openen

» Virtual CD/DVD-Rom
» Klik Set number of devices
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=220429&highlight=deamon+tool

@MrPsycho,

Zolang er geen links en serials enz gegeven worden, mag er geholpen worden als iets niet lukt.

Nee, dan zul je nog de game moeten kraken. Veel al zit daarvoor de uitleg bij de crack of in een NFO bestand bij de download.

Ik heb gelezen dat je die crack dan ergens overheen moet kopieren maar ik snap niet hoe dat moet.... en waar dat moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan