gedownloade parts zijn txt bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Ik had met GrabIt een film gedownload, de meeste bestanden zijn gewoon gelukt die heten dus 'voorbeeld.part001.rar' enzovoorts. Maar sommige bestanden heten 'voorbeeld.part001.rar.txt' maar als ik deze probeer te openen met WinRAR dan krijg ik de error 'archief heeft onbekend formaat of is beschadigd'. Daarna heb ik geprobeerd om er een met Kladblok te openen en te hernoemen maar als ik dan die hernoemde file wil openen met WinRAR dan krijg ik precies dezelfde error.

PS: wanneer ik het .par2 bestand open met QuickPar dan zegt hij dat de bestanden die een .txt extensie hebben, er niet zijn.
Mijn vraag is dus nu hoe los ik dit op?

bvb

Ook al geprobeerd of je met rechts klik op het bestand, naam wijzigen het .txt weg kan halen? Als dit kan, zou je de boel moeten kunnen uitpakken.

Ook al geprobeerd of je met rechts klik op het bestand, naam wijzigen het .txt weg kan halen? Als dit kan, zou je de boel moeten kunnen uitpakken

Dit kan idd maar nog steeds geeft hij dezelfde error

heb je hem niet misschien niet helemaal 100% binnen gehaald en moet je hem nog even repareren met quickpar

heb je hem niet misschien niet helemaal 100% binnen gehaald en moet je hem nog even repareren met quickpar

Dat kan dus niet want dan mis ik 20 rar bestanden en dan heb ik gewoon niet genoeg pars om hem te reparen. Het gaat er hier dus om dat ik ze wel heb maar dat ze op de een of andere manier txt bestanden zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan