gedownloade PS2 spellen met SwapMagic3 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0128

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Heey,
ik heb al een tijdje een SwapMagic3 maar nog nooit echt gebruikt.
ik heb laatst Medal of Honor gedownload van een torrent site, maar dan...
in het mapje van het spel staat het volgende:
een internet snelkoppeling van de torrentsite
31 keer "s-mohv" (WinRAR-archief grootte 47,6 MB)
"s-mohv" (R34-bestand grootte 7,6 MB) \
"s-mohv" (R44-bestand grootte 7,6 MB) \
"s-mohv" (R50-bestand grootte 7,6 MB) > met icoon van VLC media player
"s-mohv" (R60-bestand grootte 7,6 MB) /
"s-mohv" (R62-bestand grootte 7,6 MB) /
"s-mohv.r30" (R30-bestand grootte 7.6 MB) tot "s-mohv.r33" (R33-bestand grootte 7.6 MB)
"s-mohv.r35" (R35-bestand grootte 7.6 MB) tot "s-mohv.r43" (R43-bestand grootte 7.6 MB)
"s-mohv.r45" (R45-bestand grootte 7.6 MB) tot "s-mohv.r49" (R49-bestand grootte 7.6 MB)
"s-mohv.r51" (R51-bestand grootte 7.6 MB) tot "s-mohv.r59" (R59-bestand grootte 7.6 MB)
"s-mohv.r61" (R61-bestand grootte 7.6 MB)
"s-mohv.r63" (R63-bestand grootte 7.6 MB) tot "s-mohv.r70" (R70-bestand grootte 7.6 MB)

maar wat moet ik hier dan mee ??? moet ik 1 van die WinRAR bestanden uitpakken of allemaal maar als ik ze allemaal uitpak komt er te staan "wilt u het bestand vervangen door..." dus ik heb er 1 uitgepakt en op mijn bureaublad gezet.
dan op DVD+R zetten want dat zijn de enige DVDtjes die wij thuis hebben we hebben ook nog CD-R maar ik neem aan dat je het op een DVD+R moet zetten.
en dan met welk programma ?
ik heb Nero 8 trail version en Dvddecrypter zoals.
ik snap van allebij de programmatjes niet echt veel dus daar zou ik ook wel uitleg bij willen.

dat was denk ik wel alles.
alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon het bestand met het getal 00 of 01 uitpakken met winrar en de rest volgt vanzelf.

er is geen bestand met de naam "00" of "01".
wel 31 keer het zelfde bestandje van "s-mohv" die je wel kan uitpakken.

kijk maar op het plaatje
screenshot012rm4.png

Misschien moet je gewoon 1 van de s-mohv bestanden openen... In winrar kun je dan de .iso (wat het waarschijnlijk is) uitpakken... Zo gaat hij alle s-mohv bestanden langs want in elk van de 31 bestanden zit een deel van de uiteindelijke .iso... Die .iso moet je dan branden met een programme die je het liefst gebruikt... en dan moet hij het doen denk ik...

Of je mist bestand 00 t/m 29. Ik ben gewend dat deze altijd aanwezig zijn. Kan het fout hebben natuurlijk, maar ik heb er zelf nog nooit één gezien die begint bij 30.

Maar sorteer ze eens op naam en klik het eerste bastand aan om uit te pakken. Misschien werkt het.

ja nu je het zegt is dat eigenlijk wel raar?
het begint bij 30 ja...

ik ben nog een spel aan het downloade "God of War 2" misschien gaat het daar makkelijker bij want hier staan echt zo veel bestandjes...

ik heb er 1 uitgepakt van die 31 maar hoe zet ik die dan op een DVD+R of kan het ook op CD-R? ik heb Nero 8 trail version en Dvddecrypter maar nog nooit gebruikt en ik snap er ook niet echt veel van.

ik heb er 1 uitgepakt van die 31 maar hoe zet ik die dan op een DVD+R of kan het ook op CD-R? ik heb Nero 8 trail version en Dvddecrypter maar nog nooit gebruikt en ik snap er ook niet echt veel van.

Aan 1 zo'n uitgepakt bestand heb je niets. Ze moeten allemaal op volgorde worden uitgepakt en dat gaat vanzelf als je start bij de eerste. Pas daarna vormen de bestanden een ander bestand dat je kunt branden of mounten en dan pas heb je er iets aan.

aangezien je debekende bestands extensies hebt uitgeschakeld staan zie je niet dat je daadwerkelijk wel een R00 / R01 of een RAR bestand hebt.

ga naar extra, mapopties, 2e tabblad (int engels is dat view) en zoek in het lijstje naar de optie "bekende bestandextenties verbergen (of zoiets)

Daarna toepassen/ok. dan zul je een rar een r00 of een r01, pak die uit en alles zal meekomen

iedereen hartelijk bedankt
ik weet nu eindelijk hoe het werkt :D
het spel doet het goed!

nog even, er was echt geen 00 of 01 zoals je kunt zien op het plaatje maar ik heb 1 van die 31 bestanden uitgepakt en op een DVD+R gezet met Nero 8 trail version.

bye en bedankt voor de hulp :thumb:

nog 1 laatste vraagje nu ik weet hoe het werkt ga ik het natuurlijk meer gebruiken maar weten jullie waar je het best PS2 games in het engels of nederlands kunt downloade ik gebruikt het programma Azureus en de site Piratebay. soms duurt het wel heel lang voordat ik zon spel of video heb dus vandaar de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan