gedownloade torrentfiles branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilma42

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Hallo,

Ik heb vandaag voor het eerst via bitspirit torrentfiles gedownload en geinstalleerd.:D
Tot zover ging het goed. Het gaat om een spel: need for speed underground 2.

De gedownloade bestanden staan keurig in een cd1 en een cd2 bestand. Eentje om het spel te installeren en een om het spel te spelen. :thumb:

Maarrrrrr...... ze staan in een bestand clonecd. Ik wil ze dan branden met mijn cdcreator en dat lukt dus niet. :o
Cd 1 is te groot om te voltooien, te weinig voor mijn lege cd rommetje van 700 mb.
En het branden lukt dus helemaal niet. Wat doe ik verkeerd.
Moet ik iets in de instellingen wijzigen bij doel?

Als ik nl. CD1 dubbelklik wordt er gevraagd om CD2 te inserten, ik dubbelklik dan op CD2 en deze wordt niet herkend/gevonden.
:confused:

Mijn zoon Bas van 12 was supergelukkig dat we alles hebben gedownload, maar nu lopen we dus he-le-maal vast.

Wie heeft ideeen of de oplossing?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes
Wilma

Ik dacht dat hier geen hulp werd gegeven bij illigale downloads het stond toch ergens in de huisregels.

praten

Je mag volgens de regels wel over warez praten toch?
Ik heb geen link toegevoegd, noch verteld waar ik het vandaan heb, dus ik zit volgens mij goed toch? :8-0:

hoeveel mb zijn cd1 en cd2 dan?
en wat voor bestanden staan erin

Geplaatst door lamp
Ik dacht dat hier geen hulp werd gegeven bij illigale downloads het stond toch ergens in de huisregels.

Waar?

Er staat alleen:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

CD1 693.356 Kb en CD2 663.382 Kb.

En Melvin bedankt voor je steun. :thumb:

Geplaatst door wilma42
CD1 693.356 Kb en CD2 663.382 Kb.

En Melvin bedankt voor je steun. :thumb:

ik lees dat ze zijn aangemaakt met clone cd.
ik denk dan dat je ze ook weer moet branden met clone cd.

zijn het soms image files?

ze staan in een bestand clonecd. (zeg je)
Je kan trials van clone cd halen deze werken 21 dagen.

dussuh gewoon clone cd downloaden?

Ik ga het proberen! Alvast bedankt!!
Als het niet lukt hang ik hier weer rond.:love:

is ze weer...........

Heb clonecd gedownload, maar ik zie dat het gedownloade bestand niet een imagefile is....
zucht..... what to do?:confused:

zit er geen .ccd bestand in die map. dit bestand branden.
dan denk ik dat hij de rest meeneemt

Het is een .iso bestand. Het zijn ook geen mappen het zijn twee disks die als je erop klikt gaan draaien.

dan wordt het simpel.

je moet die bestanden even mounten.
je hoeft ze dan niet te branden
effe mounten en dan kan je gelijk spelen

je moet een virtuele cd rom speler aan maken.

dit kan je doen met bijv. deamontools.

met alcohol120% gaat het ook en met dit programma kan je de iso bestanden ook nog branden als je wilt.

als je één van deze programma's geinstaleerd heb dan krijg je automatisch een virtuele cd-rom schijf.

daar laad je het iso- bestand in en dan spelen maar

ben ik een sukkel? (ien?)

Jullie zullen me wel een sukkeltje vinden. Maar ik heb dus Alcohol 120% binnen, hij doet het en zegt dat het virtuele station station G is, ik sleep mijn diskje erin en het programma zegt dan: plaats een schijf in de cd speler. zucht................. dat doe ik dan toch?

Nog een ideetje?:confused:

binnen het programma alcohol

Ha, ik ben alweer ietsje verder, binnen het programma alcohol kan ik een bestand openen en in de virtuele speler slepen.
Maarrrrr als ik disk 1 erin stop zegt hij plaats disk 2, stop ik disk 2 erin dan zegt hij: plaats de goede cd in de cdrom speler, er zal dus wel iets zijn met het gedownloade bestand ben ik bang of is mijn conclusie onjuist?:8-0:

gelukt

Het probleem is opgelost.
Ik heb disk 1 naar het virtuele station gesleept binnen het programma alcohol.
Toen kon ik via de verkenner toegang krijgen tot de mappen binnen het bestand.
Daarin zat een map die ik moest kopieren naar het geinstalleerde bestand en spelen maarrrrrrrr.

Erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes
Wilma:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan