Gedraaid en in gezoomd

Status
Niet open voor verdere reacties.

77jan77

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2014
Berichten
7
Hallo, ik ben nieuw hier, en ik heb heel erg weinig verstand van computers. Nu kreeg ik laatst een fout melding weet niet meer wat er stond :eek: maar toen draaide het scherm. Waarschijnlijk omdat ik dat zelf deed met alt gr en een pijltjes toets. Nu wist ik wel hoe ik mijn scherm weer recht moest krijgen, maar het scherm is ingezoomd of zo iets. Mijn windows 8 menu is een lange rij achter elkaar i.p.v onder elkaar en naast elkaar. Weet iemand wat ik hier aan kan doen??
 
Hoe maak ik een screen shot?? dan is het misschien wat makkelijker uit te leggen.
 
volgens mij is dat niet te doen via je gewone toetsenbord,
met bandicam kun je een deel van je scherm met randjes selecteren, en dan kun je foto's maken van je scherm.
www.bandicam.com
 
Ik weet zeker dat het kan, en ik denk dat ik weet hoe het moet nu.
 
bandicam 2014-05-07 14-11-54-577.jpg het scherm lijkt op zich normaal zo, alleen als je het ziet in het echt is het heel raar, zoals je links boven kunt zien zijn alle mapjes en bestanden boven op elkaar gezet, terwijl ik normaal niet eens het halve scherm heb volstaan.
 
je moet een app van het scherm weghalen en op dat lege plekje rechtermuisknop,
dan schermresolutie, en dan heletijd resolutie wijzigen en kijken of het scherm goed opgevuld is,
ik heb 1280 x 1024 kijk maar of het werkt
 
heel erg bedankt, ik kan weer normaal op mijn laptop :D heb hem nu op 1600x900 dat was aanbevolen. Dus deze vraag is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan