Geef je mening(cijfer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merino

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Geef je mening of een cijfer over deze communitie en geef aan wat er beter moet zijn voordat ik er een echte site van maak.

Klik hier voor de communitie

(Nog excuses vanwege dat ik twee keer dezelfde vraag had ingevoerd maar ik wou de ene vraag veranderen wat niet lukte dus had ik een nieuwe aangemaakt en wou de andere verwijderen maar wist niet hoe en dat is nu opgelost, dus dit is de vraag die ik wilde hebben.)

Laatst bewerkt:
een paar opmerkingen :

- ziet er mooi en best wel "strak" uit,
- zelf heb ik geen verstand van sites maken dus mijn volgende opmerking moet je even in de juiste context plaatsen : omdat ik altijd mijn Favorieten aan heb staan, mis ik links in beeld dus altijd een stukje "ruimte". Dit levert bij geen enkele webpagina problemen op, ik kan altijd de volledige tekst / afbeeldingen zien, behalve bij jouw pagina!!! Een heel klein stukje van het meest rechtergedeelte valt "bij mij over de rand". Zet ik Mijn Favorieten uit, dan schuift het beeld naar links en komt het allemaal goed........
-typefoutje ontdekt : binnekort ipv. binnenkort.

Suc6 verder!

Ziet er inderdaad strak uit, maar ik heb mijn favorieten niet aanstaan en de tekengrootte op gemiddeld en ik mis rechts het menu met de links naar gastenboek enz. om dat te bereiken moet ik opzij scrollen. Als ik op het gastenboek klik dan is het in orde.
Groetjes

Het ziet er inderdaad strak uit.

Ik ben Merijn v.d. Berg (dus kan beter weg en . tussen v en d)

Het is ook een mooie letter die je uitgekozen hebt.
Succes met je site!

afmetingen zijn te groot.

schermgebruikers op 800*600 of 1024*768 moeten de hele tijd van links naar rechts scrollen. Da's lastig.

Maak de site wat minder breed en dan wat langer.

grtz Guido

mja ik kan niet zeggen dat ik het een geslaagde site vind...
beredenering:
- ten eerste is het niet een zelfgemaakte community, je hebt puur een style uitgekozen en die gebruik je nu
- het kleurgebruik is slecht: zwart met wit, zonder enige andere kleuren / grafische ondersteuning
- rechtsbovenaan & rechtsonderin zitten zwarte stukken...deze horen hier waarschijnlijk niet...ook wordt hier het zwarte stuk door een klein wit stuk vervangen, waarschijnlijk een foutje in de tabellen (dit is trouwens alleen op de startpagina, op de rest zie ik het niet)
- het lettertype: comic sans ms, is niet echt professioneel
- bovenin zie je in het groot "Zeelandnet", zeer jammer

ik raad een volledig andere layout aan, als je dat tot je beschikking hebt

succes :thumb:

*agrees*

voral omdat je niet de vollediger site in 1 keer ziet,waardoor je dus naar echts moet gaan... dat schrikt bezoekers af:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan