Geef je mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die groene kleur vind ik wel mooi, er staat alleen inderdaad nog erg weinig op.

Groeten,

De naam voetbal international is beschermt. Hou daar rekening mee.

Vraagje, heeft niet met de bovenstaande site te maken maar wel met het onderwerp "beschermd".

Mag je zomaar op je site szetten dat er copy-right
© op je site zit ook wanneer dit niet zo is ??

Jacco

Iedereen mag aangeven dat zijn/haar teksten en foto's een copyright hebben. Of iemand zich daar wat van aantrekt is een tweede.

VI is echter een naam gebruikt door een bedrijf en die kunnen wel moeilijk doen. Het is daarbij natuurlijk niet een originele naam.

Nou....:confused:

Ik vind dat je hem eerst maar eens af moet maken en dan nog maar eens een mening vragen. Met enkel een beginpagina en een gastenboek kan ik geen mening geven behalve dan dat ik het allemaal erg zwart vind en je beter een andere naam kan nemen.
Ik kijk graag weer als hij af is....

Succes,

eigenlijk heb jij deze site niet eens zelf gemaakt. Je hebt hem volgens mij gemaakt met zon standaard web-builder op de freewebs site. Niet dat dat niet mooi is maar om dat nou hier op dit forum te vragen........ met zon standaard web-builder :confused:

Ik zou zeggen: begin eens bij het begin.
En zorg dat er op die overvolle site van jou geen spelfouten staan.

Een volgende keer zal ik dan misschien (en tot
mijn genoegen) kunnen lezen:
Hier vind je alles over voetbal.

En nu maar speuren naar die taalfout.
Maar veel plezier met het verder afmaken van je site!

Groeten,
jantien

Tip:
1. Denk eens na over de betekenis van "Alles";
2. Stop met denken;
3. Ga iets doen;
4. Wijzig de titel van je site in
"Over Voetbal".

5. Resultaat: Nooit meer teleurgestelde bezoekers, want het woord voetbal komt inderdaad voor op je site.

PS. Ik was wel een teleurgestelde bezoeker. Mijn man vindt dat ik er te weinig van weet. Ik weet niet wààr te beginnen met leren. Hoopvol zie ik jouw site: àlles over voetbal, wordt me beloofd.
Jawel, maar niet heus.

jantien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan