geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
220
Bij de beeldschermadapters staat een geel uitroepteken.
Open ik het dan staat er: S3 ViRGE DX/GX dit apparaat start niet.
Sinds korte tijd flikkert het beeldscherm regelmatig. Wat is hiervan de oorzaak en hoe kan ik dit herstellen?
Wie helpt me?
Groetjes van
Babette
 
Ligt waarschijnlijk aan de driver van je videokaart.
Probeer deze eens te verwijderen en op te installeren.
 
ik kan de drivers niet installeren.....op de een of andere manier leest de cdrom niets in....als ik bv office wil installeren zegt hij: dat het geen geldige versie is en ik contact op moet nemen met de installateur. Terwijl het wel een geldige versie is! Dat doet hij opeens bij alles wat ik via een cdrom wil installeren! heeft dit ook iets met die videokaart te maken?
Help!
 
Hmm, volgens mij heb je nog een probleem.
Leest de cd-rom helemaal niks meer?
 
sommige cd's kan ik wel inlezen en installeren. het heeft iets met Windows-installer te maken of zo, daar krijg ik wel vaker een melding over, maar ik begrijp niet wat ik er aan kan doen....
 
Sinds wanneer heb je deze problemen?
Als dit pas sinds kort is dan moet je maar eens je systeemherstel gebruiken en alles naar een eerdere status laten herstellen.
 
Laatst bewerkt:
ik kan de drivers niet installeren.....op de een of andere manier leest de cdrom niets in

Dit ligt toch los van elkaar ? want ik zie het verband niet echt...Drivers download je, maar sinds wanneer doet de cdrom het niet meer ?

Ik denk dat het advies van Raymond Bos een hele goede is, als je die probleme pas sinds kort heb (10 dage volgens mij )
 
ik heb deze computer net teruggekregen van reparatie. er is een nieuw moederbord in geplaatst, nieuw geheugen en nieuwe cooler. Vanaf dag 1 heeft hij nooit probleemloos gelopen, altijd dubbel opstarten enz. of weer vanuit het niets niet meer in Windows kunnen komen. De vervanging van het moederbord is al voor de 3e keer binnen 1 jaar! Zo ook het geheugen. Hij loopt nu als een liertje, alleen zie ik nu dat er een geel uitroepteken bij het beeldscherm staat wat er voorheen NIET stond. Het probleem met die Windows installer is ook nieuw. Omdat ik nu HEEl graag NOOIT weer wil formatteren dacht ik dat jullie misschien weten hoe dit op te lossen. Ik ben dan ook blij met iedere aanwijzing!
 
Als er voor de rest geen probleme zijn behalve een geel uitroepteken zou ik me niet te druk make :)
 
Nou sorry dat ik het zeg maar wat voor Klojo's hebben er dan aan die PC van jou gezeten?? Als de drivers van je beeldscherm/videokaart niet goed zijn en je CD Rom speler werkt niet goed zou ik toch maar eens goed gaan klagen!! Kan ook nog aan je BIOS liggen en noem maar op.
 
Geplaatst door Jappie-zland
Als er voor de rest geen probleme zijn behalve een geel uitroepteken zou ik me niet te druk make :)

Als je even goed leest zie je dat die er dus wel zijn:(
 
Ben het eens met Raymond, die mense die jij computer "gerepareerd" hebbe zijn niet goed bezig geweest. Ik zou terug gaan en zkr geld terug vragen (voor je moederboard enzo)
 
klagen helpt niet en terugbrengen voor reparatie doe ik nooit weer. de laatste keer werd me beloofd dat hij binnen 1 week klaar zou zijn. Op dag 11 belde ik maar weer eens en kreeg te horen: oh ja...we zullen er NU mee aan de slag gaan...
Ik wil het uitroepteken wel laten voor wat het is maar het beeldscherm flikkert steeds....en ik vraag me af of dat daarmee te maken kan hebben.
De CD-rom werkt wel, maar leest sommige cd's opeens niet meer in en ik krijg dan steeds de melding dat er iets met mijn Windows-installer is?????
 
Geplaatst door Raymond Bos


Als je even goed leest zie je dat die er dus wel zijn:(

Hij loopt nu als een liertje, alleen zie ik nu dat er een geel uitroepteken bij het beeldscherm staat wat er voorheen NIET stond

Hier aan zie ik dat er door dat gele uitroepteke geen probleme zijn, er zijn wel probleme (met windowsinstaller) maar ik denk dat dat niets te make heeft met dr beeldscherm. Ik kan het natuurlijk mishebbe
 
Ligt toch aan je drivers hoor. Dus die moet je er echt opnieuw opzetten. Anders kom je er nooit vanaf. Heb je de drivers van je videokaart of beeldscherm/
zoniet plaats hier dan het merk van je kaart en beeldscherm.
 
Bij de beeldschermadapters staat dit:

NVIDIA GeForce2 MX 100/200
S3 ViRGE DX/GX

is dat mijn videokaart? Ik heb wel een cd rom met drivers maar die leest hij niet in.....
sorry, maar ik ben niet zo technisch, help me aub daarmee, als jullie willen.....
 
Ja als je CD Rom speler het niet doet dan moet dat eerst verholpen worden. Het wordt anders moeilijk om je drivers opnieuw te instaleren. Desnoods moet er een ander in. Waar heb jij je PC laten maken en is er geen andere PC boer in de buurt? Ze moeten gewoon zorgen dat alles werkt. Je kan wel zeggen dan ben ik hem weer een aantal dagen kwijt maar nu heb je er ook weinig aan. Ze hebben gewoon de drivers niet of niet goed geïnstaleerd. En je Cd Rom speler zal mischien vervangen moeten worden als ik het zo lees. Heb je er geen brander in zitten toevallig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan