Geel uitroepteken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene2108

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
26
Hallo allemaal,

Ik heb sinds enkele dagen heel vaak een geel uitroep teken of beter gezegd een geel driehoekje met een zwart streep erin naast mijn klok staan op de taakbalk, dat krijg ik meestal als ik een dvd wil branden of wat aan het downloaden ben op Utorrent, de downloand's en de film staan op mij extra id schijven intern als dat ding onder naast de klok staat en ik ga dan naar deze computer zie ik ook dat twee schijven daar wegzijn dan staat er alleen mij sata c partitie en met branden krijg ook een foutmelding en dvd verpruts ik brand met ashampoo 7 vroeger nooit problemen is sinds ik vorige week mijn pc heb geformateerd ik wet niet of het aan mijn eset smart security kan liggen dat uitroep teken.

Alvast bedankt
 
hallo

nu je hele verhaal nog eens en dan als losse zinnen.

met punten enzo ertussen dus.
 
Frank is aangepast, hopelijk is het zo beter te begrijpen dan zie ik het straks moet weg nu
 
Heb je wel alle drivers geinstalleerd vooral die van je chipset.
 
ik heb nog nooit zo'n lange zin gezien:D:D

ik denk niet dat het om de drivers gaat!
die staat meestal bij apparaatbeheer en in zijn geval in de taakbalk bij de klok?

volgens mij gaat het om de driehoek boven me post
 
en welke melding verkrijg je dan wanneer je erop klikt?
 
Klopt, het gaat inderdaad omdat driekhoek.
als ik daar op klik springt hij weg en daan staan mijn id schijven niet meer bijdeze computer wat inhoud dat ik de pc opnieuw moet opstarten.

Ik heb alle drivers gecontrolleerd en die van de chipset opnieuw geinstalleerd.
het valt wel op zolang ik niet brand komt hij ook niet te voorschijn
 
Ja dat kan maar nu heb ik hem niet erinstaan dat gebeurt niet altijd dat is nu het vreemde
 
Hoe krijg ik hier een screenshot of bijlage geplaats ik heb het noit gedaan.
En nu heb ik dus een screenshot wat ik voor probleem.

Waar ik eigenlijk zeker weet dat een harde schijf van mij kapot is aangezien hij al maanden af en toe tikt en windows hem niet ziet
 
een screenshot is gemakkelijk te maken door op het knopje screenshot te drukken bovenaan je toestenbord naast de f-toetsen.
dan ga je naar paint en plak je de afbeelding door ctrl+v te duwen.
daarna sla je dit natuurlijk gewoon op en post je dat op dit forum.

In vista heb je anders ook een handig tooltje(knipprogramma genoemd waarmee je alles goed kan selecteren in een kadertje moest je willen.

verder zou ik dan eens die harde schijf vervangen aangezien hij dan toch niet meer zichtbaar is in vista en waarschijnlijk kapot is
 
screenshot maken weet ik wel hoe ik die hier moet plaatsten weet ik niet,

maar windows ziet hem nu wel weer als ik hem opstart maar zodra ik vandaar uit wil branden is het over, of als ik doe downlaoen van utorretn die slaat hij op die schijf ook op
 
je kan een afbeelding plaatsen op deze site door bijvoorbeeld gebruik te maken van imageshack of je kan de optie gebruiken van dit forum zelf wanneer je een berich typt.
het is zoals bij mails een bijlage toevoegen :thumb:
 
normaal heb je dus 2 harde schijven?

en wat gebeurt er weer als je op het uitroepteken klikt...
kan je echt geen melding zien dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan