Geel vraag/uitroepteken-PCI multi-media-audio/microfoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 6 dingen zijn de dingen die geinstalleerd zijn voor je geluidskaart. Als daar geen gele uitroeptekens of vraagtekens bijstaan, dan zijn DIE goed.
 
Nee, daar staan geen gele uitroeptekens bij, maar je zei dat ik in apparaatbeheer moest kijken of ik een dubbele kaart heb, moet ik dan kijken bij geluid, video en spelletjes? Denk het dus niet want daar staan die 6 dingen. Maar waar dan wel?

Ik heb in een eerder berichtje 2 namen opgeschreven, die in (via aida32) opgeschreven, maar waar ik moet kijkenin app.beheer of er twee kaarten staan weet ik niet.
En kan ik ook eerst die ene installeren, en als mijn mic dan werkt, die andere twee verwijderen?

O ja, ik kan ook geen cd afspelen, misschien heeft dat ook iets met het probleen te maken?
 
Je kunt in ieder geval proberen om die driver die ik in een eerder bericht gaf te installeren. Werkt die driver niet, dan kun je hem weer verwijderen.

Niet geschoten is altijd mis.:)
 
Ik heb de driver gedownload, het gele uitroep+vraagteken bij PCI Multi Media Audio Device is niet weg, wat kan ik nou nog doen?
 
Gedownload EN geinstalleerd? Als je dat hebt gedaan weet ik het hiervandaan ook niet meer. Temeer omdat het lastig is op afstand in je pc te kijken.

Ik hoop dat iemand anders je nog kan helpen, of dat iemand die je kent er ECHT even naar kan kijken.
 
Ja , gedownload, en geopend, ik hoop dat dat installeren is, ik zag niets anders wat ik ermee kon doen.
Ik hoop ook dat er iemand is die mij hiermee verder kan helpen, in ieder geval heel erg bedankt , en al ik iets anders moet doen dan alleen openen, hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan