Geel vraagteken bij PCI SIMPLE COMMUNICATIONS-CONTROLLER?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Hoi,

Zoals uit de vraag blijkt is mij onduidelijk waarom er plotseling een geel vraagteken staat bij PCI..... Ik heb verder niets geinstalleerd. Voor zover ik het kan overzien werkt alles. Uit andere vragen heb ik gehaald dat jullie moeten weten welk moederbord ik heb (informatie via FRESHDIAGNOSE):

MODEL: K7S8X
VERSION: 3.0
VENDOR: Unknown (LEKKER!!!!!)
BIOS MODEL: Amibios 070010
VENDOR: American Megatrends

Wat nu???

Ik vermoed dat deze pci controller van je netwerk of modem is,deze zal op moederbord cd,tje staan van de computer.

Alles werkt nog naar behoren en je ondervindt er geen problemen door,dan zou ik mij daar geen zorgen om maken en lekker laten staan.

Ik heb een drivers-cd erin gedaan en er wordt een driver van de fax-modem gevonden (nooit gebruikt, want ik heb breedband). Nu staat er in apparaatbeheer niet meer OVERIGE APPARATEN, maar MODEMS en dan staat er alleen in het submenu nog een geel vraagteken. Ik heb de driver niet geinstalleerd, want er kwam zo'n BILL GATES opmerking over een ontbrekende handtekening, onstabiel systeem etc. De Hardware-wizard verschijnt echter niet meer bij het opstarten. Alles zo maar laten???

Inderdaad,als je het modem niet gebruikt!zou ik het zo laten kan geen problemen opleveren.

Je kan hem ook uitschakelen in apparatenbeheer,dan heb je er geen last meer van.:thumb:

Misschien een overbodige vraag:

Hoe ontstaat zo'n probleem eigenlijk???

Geen overbodige vraag,maar ik moet je het antwoord schuldig blijven,ik zou het het niet weten!

Kan alleen bedenken dat tijdens het installeren van een programma gevraagd naar een modem en deze dan niet gevonden wordt:confused:

Maar misschien dat andere Helpmij leden dit lezen en er antwoord op kunnen geven............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan