• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen 2 cellen met dezelfde waarden in 1 rij (met behoud van voorwaardelijke opmaak)??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bocelli

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
11
Hallo,

In bijgevoegd bestand staat een in de loop der jaren gecreëerd rijschema, waar ik mijn planning mee regel.
Nu ben ik op zoek naar een formule die het niet mogelijk maakt om 2 dezelfde namen op dezelfde dag in te kunnen voeren.
Dus geen 2 cellen met dezelfde waarden in een rij... en dan met behoud van de voorwaardelijke opmaak.
Bestaat hier een oplossing voor?

Dank!!
Bocelli
 

Bijlagen

  • Voorbeeld vraag geen dubbele waarden.xlsx
    113,2 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Volgens mij klopt het verhaal niet. Route 7 t/m route 9 zijn afhankelijk van dat wat jij invoert bij route 6.

In het bestandje een afhankelijke keuzelijst. Als iemand op een bepaalde rij al ingepland is, is het niet mogelijk om deze nogmaals te kiezen.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld vraag geen dubbele waarden.xlsb
    103,6 KB · Weergaven: 26
@VenA:
Mooie! Da's nog veel beter :thumb:
 
VenA

Een beetje late reactie op je berichtje, er waren andere zaken waar de aandacht naar toe moest.
Ja, dit is volgens mij wel wat ik zoek.
Ik ga er mee werken om te zien of het in de praktijk mij verder helpt.

Dank je wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan