Geen 3d optie nvidia mx 440 64mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

k.noord

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2001
Hoi,

Ik heb pas een nieuw systeem gekocht maar ik kan de 3d instellingen niet vinden van deze videokaart
Heb bij hardware en de kaart aangeklikt en krijg dan de specificaties van de kaart maar zie geen 3d instellingen staan.
Hoe kan dat.
De nieuwste drivers geinstaleerd maar helaas.

Wie kan mij helpen.

Groetjes,

Kim

Wat wil je doen met je 3D instellingen? Doe eens rechtermuisknop op bureaublad, kies eigenschappen en ga dan naar het tabblad Instellingen, vervolgens naar de knop Geavanceerd en ga daar naar het tabblad naar keuze voor je videokaart.

Instellen

Sorry voor mijn late reactie,

Vroeger kon ik bij een dergelijk kaartje mijn 3d instellingen instellen.
Ik krijg nu alleen maar te zijn wat voor kaart er in zit en verder kan ik niets veranderen.
Ik ben naar eigenschappen gegaan maar daar staat niets bij wat ik kan veranderen.

Ik heb versie 41.09 van Nvidia zie ik iets over het hoofd ?

Alvast weer bedankt.

En zoals ik al zei
kies eigenschappen en ga dan naar het tabblad Instellingen, vervolgens naar de knop Geavanceerd en ga daar naar het tabblad naar keuze voor je videokaart.
Dan krijg je ook niks te zien verder?

Misschien dan een optie om even je videokaart helemaal opnieuw te installeren, ik heb namelijk wel die eigenschappen en instellingen allemaal.

Met de nieuwste drivers van nvidia komen ze naast het tabblad als je meer direct 3d klikt, het is gewoon even wennen.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan