geen account gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave1978

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
als de computer opstart dat krijg ik geen account te zien ook als ik bij taakbeheer ga kijken en dan op gebruikers krijg ik helemaal geen account te zien.
nog een probleem erbij als ik dan via start/conf/acounts een account wil maken dan krijg ik niet de startpagina van account maar gewoon een wit scherm.ook in veilige modus helemaal niks.
dan wil ik op internet opzoeken waar dat aan kan liggen dan geeft die in internet explorer
een fout dat ik geen geheugen meer over heb.
als ik dan naar mijn pc ga kijken heb ik nog 94bg over en werk geheugen 512mb
het is een bijna nieuwe pc van 3maanden oud en bijna geen andere software erop.
wie o wie weet er een oplossing voor mij.

mvg dave

Probeer eerst als administrator in te loggen in de veilige modus.
Maak daar een nieuw account aan.
Vervolgens zou ik, als je er zo wel in komt, maar gaan scannen op trojans (Ewido) en virussen (Bitdefender)
Kijk dan ook je services na.
start/uitvoeren/typ services.msc
Klik op een regel en kijk wat het inhoudt. Het zou wel eens zo kunnen zijn dat er iets uitgeschakeld is wat gestart behoort te zijn.

Start je pc wel normaal op of doet hij er 20 keer zo lang over?

Laatst bewerkt:
Een account voor je email moet je toch zelf aanmaken, met de gegevens die je op hebt gekregen van je provider waar je aangesloten bent.

Volgens mij heeft dave1978 het over zijn usersaccount Humpe.

klopt ik heb het over windows account en ik heb ook geprobeerd om in veilige modes
via adm een nieuw account maar ook daar lukt het niet
ik kan verder ook nergens inkomen alleen met de rechtertoets dubbel klikken doet die niet meer alleen bij MIJN COMPUTER.
ik hoop dat het een beetje duidelijk is

mvg dave

Als het via de administrator ook niet lukt heb een een groot probleem.
Voer bij taakbeheer eens
Services.msc om bij de services te komen.
Misschien is er eentje uitgeschakeld maar ik ben bang dat je useraccount kapot is.
Tot nog toe heb ik altijd een format gedaan maar misschien is er nog iets te vinden. Moet je wel even geduld hebben. Eerst eten.

Ik heb even zitten surfen voor je.
Uiteindelijk komt het er op neer dat je een bepaald bestand sam moet invoeren. Was een onduidelijk verhaal.

Wat wel duidelijk was is de bijlage. Je gaat een repair van Windows doen. Als je GOED de instructies volgt kun je geen gegevens verliezen.
Neem je tijd om het te lezen en lees ook de vragen van Windows goed.
Dan ben je binnen een half uur weer boven Jan en je hebt je gegevens nog.

Bijlagen

elisa helaas had ik dat al geprobeerd maar dat wilde ook niet lukken.
ik heb de schrijf als dataschrijf erbij gezet en een backup van de belangrijkste dingen gemaakt.
dus ik heb ook een wpa.??? gekopieerd en win xp opnieuw en toen de backup terug gezet en nu werkt heb weer gewoon.
bedankt voor alle info en ik hoop dat het niet nodig is maar anders tot de volgende keer.

mvg dave

Dat heb je dan mooi zelf opgelost! :D
Tot kijk.
We hebben allemaal wel eens een dwarse pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan