geen ActiveX-besturingselementen gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anietje

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Hallo,

Ik probeer via internet via het onderstaande adres het 'programmaatje' te downloaden.
Link weg.
Maar al ik dan aanklik; "download now" krijg ik de volgende mededeling;

Mededeling:
Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geïnstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties. Een webpagina heeft geprobeerd om een ActiveX-besturingselement of script te gebruiken terwijl uw beveiligingsinstellingen dit niet toestaan.

Advies bij informatie:
Als u de uitgever van het ActiveX-besturingselement of script vertrouwt, kunt u toestaan dat het wordt uitgevoerd door het adres van de website uit de lijst Websites met beperkte toegang te verwijderen. Als de website zich niet in de lijst Websites met beperkte toegang bevindt, kunt u de site aan de lijst Vertrouwde websites toevoegen. Zie Wat zijn beveiligingszones? voor meer informatie. Als u deze instellingen niet kunt wijzigen, staat de computerbeheerder u mogelijk niet toe om de wijziging aan te brengen.

Nu heb ik de site toegevoegd bij vertrouwde websites maar ook daarna lukt het mij
niet en krijg ik bovengenoemde opmerking te zien.

Wat doe ik fout, of wat moet ik doen om dit programma toch te kunnen downloaden.

Alvast bedankt voor het mededenken en advies,

Groetjes van Anietje:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je Internet Explorer 7 gebruikt: Extra, Internetopties, tabblad Beveiliging, instellen op Standaardniveau.
Als dat niet helpt: op tabblad Beveiliging klikken op Aangepast niveau, naar beneden scrollen tot ActiveX besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren, instellen op Inschakelen.

Hallo Boeing 737,

Bedankt voor je berichtje:thumb:
Ik heb beide opties geprobeerd, maar helaas, die opmerking blijft nog steeds staan.

"Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geïnstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Klik hier voor opties."

Gr. Anietje

Paul-RT heeft de link verwijderd, denk dat hij dat gedaan heeft omdat het een site met illegale of 18+ inhoud is.
Activex op dat soort sites gebruiken is vragen om een vette besmetting.

Laatst bewerkt:
Paul-RT heeft de link verwijderd, denk dat hij dat gedaan heeft omdat het een site met illegale of 18+ inhoud is.
Activex op dat soort sites gebruiken is vragen om een vette besmetting.

Paul even voor je info. Deze site is niet geheel illegaal volgens mij. Je moet er namelijk
wel voo betalen. Daarna kun je wel mp3 uitwisselen met anderen.
Deze site houdt wel spam e.d. tegen. Dus niet zoals Kazaa volgens mij.
Jullie geven wel advies voor programma als LimeWire en SoulSeek dat zijn toch
ongeveer vergelijkbare programma's. Deze is dus met een abbonement en saver.
Ik begrijp dat de de link misschien wel wilt weghalen, maar ik hoop dat Boeing 737 mij
verder wel mag helpen. Ik hoop alleen dat ik wat kinderliedjes voor mijn dochtertje kan
downloaden. Het daarna wel de bedoeling dat mijn computer niet besmet wordt.

Als jullie er anders over denken dan hoor ik het wel weer. Het is natuurlijk jullie forum met jullie regels dat begrijp ik.
Ik vind het toch al een :thumb: waard wat jullie allemaal doen.

Groetjes
Anietje

Probleem is opgelost.
Een save p2p programma gedownload = spyware en adware vrij.
Mijn zus gebruikt dit programma al heel lang, zonder problemen.
Nu in gebruik, super snel en heel veel aanbod.

Helaas heb ik van niemand meer reacties heb ontvangen.

Gr.
Anietje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan