Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
geen admin.rechten in winXP,maar wel ingelogd als administrator
wat kan de reden zijn als ik een melding krijg Ü hebt geen rechten om deze handeling te doen,terwijl ik wel als Administrator sta ingelogd?
Hoe is dit op te lossen?