Mijn adresboek in MS outlook 2007 is niet meer zichtbaar. Onder accountinstellingen staat een outlook-adresboek, dat kan ik niet verwijderen en bij het wijzigen verschijnt een scherm zonder Outlook-adresboeken. Ik heb Outlook en office al gedeinstalleerd en daarna weer geinstalleerd. maar het probleem blijft optreden. Op internet heb ik geen enkele werkende oplossing gevonden. Ik heb wel mijn contactpersonen nog in beeld, maar bij de eigenschappen daarvan kan ik onder het adresboek van Outlook niet de optie "De map weergeven als een e-mailadresboek" aanvinken. Deze optie is grijs.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets lukt. Ik werk met dualboot. In Vista heb ik dit probleem, maar onder XP treedt het niet op. Ook onder Vista heeft het eerst wel goed gewerkt. Weet iemand een werkende oplossing hiervoor?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets lukt. Ik werk met dualboot. In Vista heb ik dit probleem, maar onder XP treedt het niet op. Ook onder Vista heeft het eerst wel goed gewerkt. Weet iemand een werkende oplossing hiervoor?