Geen afbeeldingen maar X-jes...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Beste allemaal, een collega heeft een probleem met IE 6, hij krijgt daar geen afbeeldingen meer te zien maar van die beruchte rode kruisjes... Hij heeft niet veel verstand van PC's dus alles is wat moeilijk te achterhalen hoe het zich gedraagt. Hij heeft Chello kabelinternet en XP op zijn PC. Of het home of pro is weet ik niet...
Zou dit aan een update van Microsoft kunnen liggen? Ik heb hier meer van gehoord maar hier kwam geloof ik de oplossing IE opnieuw installeren uit. Heeft iemand nog een idee? Misschien de codering nakijken cq. anders zetten of de afbeeldingen niet in cache opslaan?

Alvast bedankt! :thumb:

GRTZ fun_surfer.

Dit onderwerp is al vaak aan de orde geweest dus met zoeken kun je misschien nog wat vinden.

Het kan liggen aan een te strak afgestelde firewall en ook onder Extra/Internetopties/beveiliging kun je wat vinden.

Ik wist niet goed waar ik moest beginnen met zoeken en (stom genoeg) had ik niet bedacht dat IE wel eens onder de sectie Internet kon staan... :o
Ik heb inderdaad iets gevonden hieromtrent in deze topic, dit ga ik even doorgeven aan die collega, kijken of dit voor hem de oplossing is.

Toch bedankt Elisa! :thumb:

GRTZ fun_surfer.

Overkomt mij zo vaak ;) Het was alleen zo laat dat ik geen zin had nog uitgebreid er op in te gaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan