geen afbeeldingen na sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
hallo,

Na installatie van SP2 had ik ineens geen afbeeldingine meer op sommige sites. (b.v. IEX.nl) Er staat dan een X in plaats van het plaatje. Hoe kan ik dat verhelpen???
grtz.,

henk
 
hoi Henk
kijk eens in IE>extra>internet opties>geavanceerd>multimedia>afbeeldingen weergeven moet aangevinkt zijn.
 
Helaas, pindakaas. Onder Multimedia staat nu alles aangevinkt maar er komt nog niets in beeld bij IEX.nl
Nog een andere mogelijkheid? Voor het installeren van SP2 werkte het wel.


grtz.,

henk

PS

Wanneer ik rechtstreeks naar www.iex.nl ga komen de afbeeldingen wel, maar wanneer ik een e-mailtje van IEX.nl open krijg ik de afbeeldingen niet. Het heeft dus kennelijk iets met OE te maken.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens het volgende:

Eigenschapen voor het internet > Tabblad algemeen > klik op bestanden verwijderen... > Ook alle off line items aanvinken en op OK drukken.

Iets naar onder toe op het zelfde tabblad ook eens geschiedenis wissen.

Afbeeldingen weergeven in Outlook Expres (SP2):
http://www.breekpunt.nl/artikel.asp?id=1610
 
Beveiliging misschien te strak staan ?
Zet het eens op normaal en klik toepassen

beveiliging.gif


Kan ook aan Zone alarm liggen, cookie beleid ook te strak, zet het eens op off

zone%20alarm.gif
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je Sun Virtual M doenloaden. Had ik ook en hierna geen problemen. Staat ook in een van de andere topics want daar heb ik het ook vandaan.
Oh ik heb hem al

Sun VM

Suc6
 
Als het na de install van SP2 is gekomen zou ik zeker het artikel op breekpunt.nl eens lezen zoals door l.slaats. is aangegeven.
 
Heb ook SP2 en het breekpunt artikel heeft betrekking op afbeeldingen in Outlook Express. Dat klopt die heb ik ook anders gezet zoals aangegeven in het breekpunt artikel. Maar dan nog kon ik bepaalden plaatjes op websites niet goed zien.
Maar goed, je kunt het even bekijken/testen e.d.
 
Hoi,

Ben weer terug. Probleem lag aan de te strakke beveiliging van popups.

Iedereen bedankt voor de hulp.

grtz.,

henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan