Geen Afbeeldingen Op Pagina's

• Onderwerp starter Onderwerp starter OePs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

OePs

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
Hallo computermensen...

Ik heb een vervelend probleem... Ik heb zo'n beetje alles up2date wat up2date kan zijn op m'n systeem... echter als ik nu een webpagina bekijk welke veel buttons, links & afbeeldingen bevat, geeft de browser dit niet (correct of helemaal niet) weer.
Ook zie ik regelmatig dat een deel van de webpagina ontbreekt en de melding verschijnt "kan de pagina niet vinden" Dit is slechts een DEEL van een pagina en niet de gehele webpagina... Ik krijg 't idee dat 't dan om links en/of buttons gaat, maar de oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen, wel is het super irritant. :(

Ik heb SP2 en JAVA up2date en ook de hele meuk van Macromedia Flash player en weet ik wat allemaal...

Iemand met een zelfde ervaring en/of een eventuele oplossing?...

Vriendelijke groet,

Sander. :D

geef eens een link van zo'n vervelende pagina.

Als je pagina's er uitzien zoals in de bijlage, zou het wel eens aan je Hosts-bestand kunnen liggen.
Kijk hier maar even voor meer uitleg.
Je kunt het bestand eens uitschakelen zoals daar in methode 2 wordt beschreven.
Kijk daarna eens of je pagina's weer goed worden weergegeven.
Overigens is het Hosts-bestand er wel om je te beschermen tegen spyware.
De afbeeldingen die geblokkeerd worden zijn alleen maar advertenties die je eigenlijk wel kunt missen.
En een bijkomend voordeel: al die afbeeldingen worden niet geladen, waardoor veel pagina's een stuk sneller op je scherm staan. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik zal 't even doornemen w.b.t. die link... en ja, het is idd precies 't zelfde als wat er op de afbeelding staat.

Bedankt voor jullie snelle reactie.

Groet,

Sander. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan