Met de weinige informatie die je geeft kunnen we dat niet.
a. Is de Exchange server wel beschikbaar op het moment dat je tegen die problemen aanloopt?
b. Wat zegt de Exchange beheerder? Heeft die niet een idee wat er aan de hand kan zijn?
c. Is er een bepaald 'patroon' te ontdekken wanneer het probleem precies optreedt? Zou bijv. kunnen zijn dat je op dat moment (te) veel programma's open hebt staan, het netwerk sterk belast is, Internetten ook niet werkt op dat moment etc.
d. Zeggen de Windows Logboeken niets over een mogelijk Outlookproblemen, verbindingsprobleem of systeemproblemen op dat moment? [Windows-toets]r toetscombinatie -> eventvwr.exe
Kijk vooral het Systeemlogboek en Applicatielogboek na, vooral rond de tijdstippen dat je het probleem had.
PS: Niet om flauw te doen, maar zoals je ziet verwijs ik hierboven grotendeels door naar de lokale systeem-, netwerk- en Exchangebeheerder. Vanuit een forum is het bijna onmogelijk om een inschatting te doen waar je genoemde probleem vandaan komt, want er zijn bij jouw probleem (te) veel PC/software/netwerk factoren die mee kunnen spelen, vandaar.
Tijs.