geen apestaart bij Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Al lange tijd gebruik ik Incredimail, nu wil ineens?? dat ik bij Incredimail niet meer het @ kan invoeren via SHIFT + 2. (XP home)
Dit is ZO lastig, wie kan mij helpen.

Bedankt.Kees

Wat is je toetsenbordindeling? Komt die overeen met de instellingen?

Wat is je toetsenbordindeling? Komt die overeen met de instellingen?

De toetsenboard indeling is qwerty board, en de indeling is volgens mij goed, want alleen bij Incredimail werken alle toetsen onder SHIFT niet goed.bij alle andere programma's werken ze goed..
Heb ook al nw driver opgehaald, helaas geen resultaat. gebruikt de Trust KD 310.

Werken de rest van de toetsen in je incredimail?

Verder weet ik niet hoe een qwerty reageert, heb zelf azerty

Als ik ervan uit mag gaan dat je altijd een toetsenbord gaat gebruiken met een Qwerty indeling (=Verenigde Staten (Internationaal)):

Start -> Uitvoeren -> intl.cpl -> tabblad Talen -> knop Details -> [Verwijder bij alle geïnstalleerde taalindelingen alle toetsenborden, maar laat Verenigde Staten (Internationaal) staan].

Soms vind je daar het Nederlands toetsenbord en het gewone Verenigde Staten toetsenbord. Die kunnen er dus af, zodat alleen nog maar de Verenigde Staten (Internationaal) toetsenbordindeling overblijft.

Succes,

Tijs.

yes, alles wat overbodig is heb ik verwijdert, en nu werkt het.Hopelijk blijvend.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan