Geen audio gesprek in MSN 6.1 met ZA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
1.295
Hallo allemaal,

Ik heb een vreemd probleem met MSN.

Als ik MSN en ZA tegelijk draai, kan ik geen audio gesprek voeren met mijn maatje. Zodra ik ZA afsluit kan dat zonder problemen.

Ik heb MSN verwijderd uit ZA en handmatig toegevoegd zonder resultaat. Een herinstalatie van MSN 6.1 en ZA 4.5 geeft ook geen resultaat.

Verder heb ik op HelpMij en andere fora gezocht naar een oplossing, maar niet gevonden....

Heeft iemand een oplossing???

BTW: dit probleem is eerder gepost door mij in dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=969276#post969276

Ik heb het virus kunnen verwijderen en pc sluit niet meer af als ik ZA afsluit. Probleem met MSN blijft echter bestaan.
Daar ik topic de opgelost status heb gegeven, heb ik deze maar geopend.

Goede jaarwisseling allemaal!!!
 
Je hebt kennelijk de poorten die MSN gebruikt voor audio nog steeds geblokkeerd, zet die poorten open in ZA.

Het gaat op de poorten 6891 t/m 6901
 
Hoi Tiborv,

Ik zou niet weten hoe dat moet. Dat is echt abracadabra voor mij.
Zou jij het mij uit kunnen leggen???

BTW: ik krijg (weer) geen email notificatie. Heb dat al eerder gehad. Mail sturen naar een mod heeft geen zin omdat ik dat al enkele weken geleden gedaan heb.

Groeten Daan
 
Als je de topics in feedback leest weet je dat er wat aan het e-mailprobleem gedaan wordt.

Hoe ZA werkt weet ik niet, ik gebruik het niet. Onderneem zelf een poging en lees de HELP.
 
Allereerst de beste wensen voor 2004 Tiborv !!!

Geplaatst door Tiborv
Onderneem zelf een poging en lees de HELP.

Dat heb ik al gedaan Tiborv. Maar de help functie verwijst naar een tabblad wat bij mijn versie van ZA niet voorkomt.

Is er iemand anders die mij met ZA versie 4.5.538.000 kan helpen wat betreft het toevoegen van een poort????

Alvast bedankt Tiborv, voor je antwoorden.

Groeten Daan
 
Nog even...

Welke poort moet ik openzetten?? Krijg nog steeds geen audio op MSN met ZA.

Is het TCP of UDP???? En moeten ze door een komma gescheiden worden of kan ik ook dit doen: 6891-6901
 
Kijk even op het ZA-forum. Er zijn wel meerdere die er last van hebben.

Groetjes,
Bennie
 
Hoi Bennie,

Ik ben dus uren bezig geweest, waaronder ook op het ZA forum. Had daar echter een topic over het hoofd gezien.

Wat bleek:......ik moest 1 instelling veranderen !!!! Mijn instellingen in ZA heb ik op default staan, en dat is dus niet goed.
Ik moest mijn internet zone security van High naar Medium zetten.

Tja...gelukkig is ploeteren op mijn pc'tje een hobby.

Bedankt iig.

Groeten Daan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan