Geen audio meer na opschonen Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo ,
ik heb een groot probleem
mijn computer zat laast stamp en stamp vol dus ik dacht weetje wat ik reset me pc.
ik een beetje op internet kijken hoe ik dat moet doen...
had ik het gevonden ik vista cd opzoeken etc... maar nu dus als ik bv. sims,warrock, second life of een ander spel ofzo wil opstarten zegt me computer "piep" ...
en mijn geluid doet het niet meer! :O
Afb van geluid icoontje :
1232892947.jpg

er staat nu kruisje in en kan hem niet meer openen enzo.. ik denk dat de fout licht dat de drivers niet meer werken ofzo...
maar ik kan dus niks meer!!!!!!

Iemand ervaring met dit of tips? Post ze please.... !

Groeten milan

gebruik uniblue driverscanner om een nieuwe driver te instaleren daar licht het aan denk ik

Denk dat het hier alle drivers betreft...

Is het een merk pc? Zo ja, merk en type geven. Zo niet, welk moederboard en andere onderdelen zitten er in de pc?

Pas na antwoord op deze vragen kunnen we verder helpen.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je titel aangepast "Heel Raar.. KAN NIKS MEER ! HELP MIJ!" zegt niets over je vraag/probleem. Daarbij werken hoofdletters in je titel meestal negatief op de hulp.

Denk dat het hier alle drivers betreft...

Is het een merk pc? Zo ja, merk en type geven. Zo niet, welk moederboard en andere onderdelen zitten er in de pc?

Pas na antwoord op deze vragen kunnen we verder helpen.

Ahum... mijn merk is een Dell , type zou et niet weten!
maar in iedergeval... waar kan ik dat programma krijge waar mee ik die drivers kan krijgen.. ofzo ??

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je titel aangepast "Heel Raar.. KAN NIKS MEER ! HELP MIJ!" zegt niets over je vraag/probleem. Daarbij werken hoofdletters in je titel meestal negatief op de hulp.

oow okeej dat wist ik nog niet bedankt :)

klik op scan nu, programma scant hij detecteert verkeerde/oude drivers dan klik op downloade download hij de drivers klik op instal

klik op scan nu, programma scant hij detecteert verkeerde/oude drivers dan klik op downloade download hij de drivers klik op instal

http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/cooltoolawards/ds/

ik heb het hier gedaan moest ik downloade.. ik ga het nu uitproberen! hoop dat het wil!

RE: ben nu aan het scannen 80%
RE: scan voorbij moet er ook nog een 2e scan ... 10%

RE: er staan er 8!!!! die ik moet downloade...! ;O ga ff doen,,,! het zijn er geen 8 maar 11 zie ik nu!

RE okee.. probleempjee er staat dat als ik ze wil downloade dat ik de fullversion moet kopen!!

Laatst bewerkt:
a

Uh,m.. iemand noch tips? iemand denkt dat ik DirectX moet downloade kan dat?

Jou drivers staan gewoon op de website van Dell!

Zoek nou eerst eens je type dell pc op. Die manier is een stuk zekerder dan een vaag driver programma.

Op de site van dell kan je ook vinden hoe je achter jou typenummer komt.

Driver Audio Vista

Mag ik vragen hoe jij weet dat dit de goede is? En de overige drivers? Chipset zal toch eerst moeten voor je audio kan gaan doen...

Nou kijk deze is de standaard audi driver voor vista. als ik altijd problemen had dan installeerde ik deze en deed ie het weer goed.

Nou kijk deze is de standaard audi driver voor vista. als ik altijd problemen had dan installeerde ik deze en deed ie het weer goed.

Iedereen die me heeft geholpen bedankt maar.. heb het zelf opgelost!

* opnieuw vista geinstaleerd!

Veel plezier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan