Geen audioapparaat / software ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcRobin

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Hoi

ik had een tijdje geleden een geluidskaart gekocht, na het plaatsen zocht hij lang naar de software of besturings programma en het lukte. (Toen ik hem kocht zat er verder niks bij). Daarna deed alles het gewoon goed, een paar dagen geleden heb ik me computer opnieuw geformateerd omdat het niet zo goed ging met me pc:eek: Als ik windows opstart zegt hij nieuwe hardware gevonden te hebben dat is dan van me geluidskaart :cool:.Hij gaat zoeken naar de software of besturing programma dat lukt niet:confused: en heb ik geen geluid. Als ik naar configuratie scherm ga en dan op software klik zie ik "High defenition audio driver package - KB888111" Ik weet wel bijna 100% zeker dat dat voor de geluids kaart is. Bij "Geluiden en audioapparaten" staat er geen "audio apparaat" weet iemand wat ik moet gaan doen?

alsvast bedankt

oke,

probeer is windows update, soms heeft windows update zelf ook drivers die hij dan installeert voor je, en je hebt geluid :P

als dit niet lukt (of je wilt deze optie eerst proberen) moet je ff kijken wat je geluidskaart is ( met bijvoorbeeld everest) en dan naar de site gaan van de fabrikant en dan weet ik zeker dat er ergens een pagina met downloads en/of drivers moet zijn. dan moet je waarscheinlijk nog ff model nr. invoeren en dan download je gewoon de drivers die je dan met windows apparaat beheer installeert ;)

succes!:D

bedankt voor de tip,

tot nu toe heeft windows al best heel veel keer geupdate. Het rare is dat de software voor de kaart volgens mij al aanwezig is. Ik zal morgen even kijken wat ik kan doen

bedankt:thumb:

bedankt voor de tip,

tot nu toe heeft windows al best heel veel keer geupdate. Het rare is dat de software voor de kaart volgens mij al aanwezig is. Ik zal morgen even kijken wat ik kan doen

bedankt:thumb:

en, gelukt?? :D

Nee, na al die updates nog steeds geen audioapparaat gevonden. Ik weet ook niet hoe hij heet want wizard probeer niet meer naar de software te zoeken.

Nee, na al die updates nog steeds geen audioapparaat gevonden. Ik weet ook niet hoe hij heet want wizard probeer niet meer naar de software te zoeken.

dat weet ik niet eens,

toch ik hem kocht zat er verder niks bij en windows installleerde alles erbij, nu als ik me pc opstart is er een wizard meer die vraagt om de software te instaleren dat mislukte.

Als ik naar configuratie scherm ga en bij "Software" kijk zie ik staan:

High Defenition Audio Driver Package - kb888111

maar nu je het zegt de geluids kaart die ik heb gekocht:

http://www.mycom.nl/Products/View/Creative Sound Blaster Audigy SE/104934.aspx

bedank dat je me wil helpen maar hij staat er niet tussen bij MyCom waar ik hem heb gekocht heet het prodcut:

Creative Sound Blaster Audigy SE

Bedankt voor de hulp,

ik heb het opgelost met "Driverscanner 2009" van Uniblue.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan