Geen Audioapparaat??

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartacusbloods

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Laatst heb ik een verse installatie van Windows XP Prof gedaan. Maar wanneer ik in mijn configuratiescherm kijk, staat er dat ik geen audioapparaat heb geinstalleerd. Ik kan zelf ook niks horen.

Ik heb al meerdere drivers geprobeert, maar geen van alle werken. Wat moet ik doen?

:) Met app. Driver Genius kan je vlekkeloos ( nodige audio of welke dan ook drivers ! ) die oplossen, ...:thumb: en via driver genius automatisch zelf's installeren ook :D

Laatst bewerkt:
Driver genius heb ik al geprobeert, maar hij installeert wel een driver, maar ik krijg nog steeds geen geluid.

:) Ach zo ...kijk maar dan liever of boxen audio kabel op juiste ingang staat, en/of is het nie beschadigd ?? :(
----------------------
Bij ApparaatBeheer ALS je geen waarschuwingen iets over hebt ( vraagteken/uitroepteken enz ..) dan is je audio wel aanwezig, :( misschien iets met luidsp.boxen of inderdaad audio kabel naar kast ?? :(

Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat je bedoeld, ik krijg geen geluid door mss een verkeerde driver. Mijn vraag is dan nu ook : welke driver moet ik downloaden of wat moet ik doen?

Er staat dat ik geen audioapparaat heb geinstalleerd. Dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Heb je wel eerst de chipset drivers geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Ik heb deze geluidskaart : NEC Computer International 82801FB (ICH6) High Definition Audio Controller

Welke driver moet ik downloaden?

Het installeren van de chipset is hier al zo vaak aan de orde geweest. Dat is hier wel in het archief terug te vinden of anders via Google.

Leuk en aardig allemaal, maar ik ga geen tijd verspillen aan het zoeken in het archief.

Ik denk niet dat het aan de chipset ligt, ik heb boven mijn geluidskaart neergezet, messchien dat de mensen die het wel snappen er wat mee kunnen.

Wat zal nooit kunnen werken? Ik vind het een beetje een rare reactie, dat ik het maar ergens moet opzoeken in een archief. Op dit soort antwoorden zit ik niet te wachten, of je zegt wat nuttigs, of je reageert niet meer. Aangezien je vorige twee reacties mij ook niet verder heeft geholpen.

Ik heb en weet alles. Dus knoei maar lekker verder. Van domme vragen worden we niets wijzer.

Nee jij met je intelligente antwoorden ;). Waarom help je me nou niet gewoon met het zoeken en installeren van de juiste chipset?

Laatst bewerkt:
Omdat je, zoals zovelen hier, je vingers knippend komt binnen vallen & verwacht dat er iemand met zijn toverstafje zwaait & zo het probleem als sneeuw voor de zon doet verdwijnen!..
Degenen van wie dat dan "verwacht" word, kunnen daar knap Gallisch van worden, inderdaad!

Geef eerst even de specificaties, merk/model/type/versie van de computer (staat in de buurt van het serienummer, niet nodig) & je OS/bit-versie.

Packard Bell iMedia 5110

En die Krolik heeft me niet verder geholpen, hij geeft alleen maar rare reacties, mag ik daar dan niet op reageren?

Laatst bewerkt:
Omdat je, zoals zovelen hier, je vingers knippend komt binnen vallen & verwacht dat er iemand met zijn toverstafje zwaait & zo het probleem als sneeuw voor de zon doet verdwijnen!..
Degenen van wie dat dan "verwacht" word, kunnen daar knap Gallisch van worden, inderdaad!

En dit slaat al helemaal nergens op, ik vraag gewoon een normale vraag, zegt de een dat het een domme vraag is (?), en de ander zegt dat ik niet veel moet verwachten ( wat ik overigens wel snap na dit topic ) van iemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan