Geen automatisch systeemherstel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FataMorgana

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
222
Gisteren heb ik geprobeerd Arconis Backup en Recovery versie 10 te installeren onder Windows 7. Verwachtte tijdens installatie of opstarten eventueel compatibiliteitsproblemen maar nee: alles leek goed. Kon het programma ook opstarten en eventueel gebruiken.
Tot ik de PC probeerde te herstarten: bsod.
Toen begon het...

Windows 7 probeert eerst zelf het systeem automatisch te herstellen.
Dit kon hij niet en toen heb ik nog zelf geprobeerd systeemherstel te starten, net zoals in Vista zat (op iets andere manier), maar hij kon helemaal geen herstelpunten terugvinden!

Ik draai Windows 7 Ultimate vanaf het begin, gelukkig dualboot met Vista anders had ik dit niet kunnen typen op deze PC...
Ik heb in de tussentijd diverse programma's geinstalleerd en van vorige Windows versies weet ik dat er dan telkens herstelpunten worden aangemaakt.
Is dat bij 7 niet meer zo?
 
Watchdog wil weten of het is opgelost.
Nee... Niemand weet blijkbaar of Windows 7 standaard systeemherstel aan heeft staan of niet... :confused:
 
Systeemherstel staat standaard aan, maar je zegt zelf dat hij geen herstelpunten kan vinden...:eek:
 
Systeemherstel staat standaard aan, maar je zegt zelf dat hij geen herstelpunten kan vinden...:eek:
Precies... Daarom vraag ik het dus. Als het wel standaard zou moeten zijn, waarom had die bij mij dan geen herstelpunten?

Voor ik opnieuw wil gaan beginnen met Windows 7, wil ik even zeker weten waar ik naar moet kijken of het automatisch herstelpunten maken aanstaat, zodat ik niet weer opnieuw moet beginnen als 1 progje achteraf niet compatible blijkt...
 
Meteen na de installatie de instellingen voor systeem herstel nakijken. Eventueel zelf meteen een herstel punt aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan