geen baas over startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.a.m.claassen

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
74
Ik gebruik altijd de startpagina.nl als startpagina. Dit weekend hebben mijn kleinkinderen zitten spelen en nu krijg ik als startpagina mylinks. En dan moet ik internet ook nog starten. Als ik dan weer startpagina installer blijft deze gehandhaafd, ook als ik internet afsluit, maar als ik de computer uitzet en weer opstart krijgt ik mylinks weer. Hoe krijg ik dit eraf?
 
Rechtsklikken op je Internet icoon en kiezen voor eigenschappen. Of ga via configuratiescherm naar internet
opties en bij tabblad algemeen typt u het gewenst adres
in klik daarna op 'toepassen' en dan op Ok.

Pas dan blijft de startpagina ook bestaan, dus wanneer
je niet op toepassen klikt zal er steeds een andere pagina
voor terugkomen.

Gr, Remy
 
waarschijnlijk is er dan een programma bij betrokken van mylinks die die startpagina telkens terugzet
http://download.com.com/3000-2094-10115517.html?tag=lst-0-1
hier kun je een programma downloaden die al je software scant, heel handig...
en als je iets ziet wat mogelijk betrokken is met dat mylinks, moet je verwijderen
en klaar al:thumb:

JPeetje
 
Of je schakelt -My links- ff uit via MSconfig .
 
Ik heb inmiddels wel 50 keer startpagina opnieuw ingesteld, en ook op toepassen gedrukt, maar dat helpt niet. Ga de andere zaken vanavond proberen
Alvast bedankt
jeff
 
Probleem opgelosd

Ik heb (dit kan met XP) de instellingen van de comp weer ingesteld als ze waren voor het bezoek van de lievertjes. Ze hadden een bladzijde gedownload die voor 80 eurocent per minuut spelletjes beloofde!!!!!Volgens zeggen zijn ze niet echt ingelogd en dat hoop ik dan maar, wel zat ik met die vervelende MYLINKS. Zoiets moest toch verboden worden!
 
Die sites zijn gemeen genoeg om hele hordes volwassenen te misleiden, dus ik zou het de kleinkinderen maar niet al te kwalijk nemen.

Wat je wel kunt doen is een aantal programma´s installeren zodat het niet meer zomaar kan gebeuren.

Spywareblaster en BrowserHijackBlaster zijn gratis en speciaal hiervoor geschreven.

Het programma Spybot S&D waar Caspar107 naar verwees is een eveneens gratis programma om eventuele problemen achteraf op te lossen.

Groetjes,

Pieter
 
Nu heb ik wel gezegd dat het probleem voorbij is maar ik zit nog met een paar puntjes. Op de eerste plaats werkt mij "startpagina.nl"niet meer. Ik heb hem al tientallen keren opnieuw geinstalleerd, hij ziet er goed uit, maar geeft telkens fout. Ten tweede kan ik van internet, maar ook van outlook expres niet printen. De printer reageert totaal niet. Het eerste probleem bespreek ik met startpagina maar heeft iemand een oplossing voor het tweede probleem (de printer werkt wel in Word etc)
 
Het lijkt erop dat de hyperlinks van startpagina, maar ook van andere pagina's niet meer werken. Wordt het probleem nu duidelijker?

Jeff
 
Rechtsklikken op de link, selecteer snelkoppeling kopieren en plak hem dan kin de adresbalk.
De link is goed.

Groetjes,

Pieter
 
De superlink werkt nu wel, maar aan de inhoud heb ik niks. Mijn startpagina.nl wordt keurig opgehaald, ziet eruit als anders. Als ik een link aanwijs, geeft hij aan welke het is, als ik klik krijg ik linksonder "fout op pagina".en werkt hij niet. Ook de zoekmachines werken niet. Vreemd genoeg niet van internet, maar ook niet van Outlook Express kan printen!!!! Kan dat iets met elkaar te maken hebben?
 
Het blijkt dat geen van de pagina's die bij startpagina horen werken. Startkabel etc werkt bijvoorbeeld wel.
Toen ik bij Internetbeveiligingen controleerde zag ik dat bij de scripts een icoon stond met een soort grote S. Ik heb dat vroeger aleens gehad bij een virus. Kan dat het probleem zijn en hoe kom ik eraf. (Ik heb mijn virusscanner al eens laten lopen zonder resultaat)
jeff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan