Geen back\forward knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

adelaar80

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
39
Ik heb een word-document gemaakt van diverse pagina's, waarvan de eerste pagina een indexpagina is met hyperlinks naar de diverse hoofdstukken in het document. Als je het document dan opent in word, kan je als je in pagina 10 staat dmv de back-toets in 1 keer weer terug naar de indexpagina. Als je het document via explorer opent (ivm publicatie op intranet) zie je de back- en forwardknoppen wel, maar ze zijn grijs zodat je ze niet kan gebruiken. Je moet dan weer helemaal naar boven scrollen, wil je weer op de indexpagina terechtkomen.
Is dit dmv een registerinstelling, of andere instelling ook te wijzigen zodat je ook in explorer in 1x terugkan naar de index?
 
link naar 1e pagina

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 'grijze' knoppen in explorer...

Dat maakt voor mijn oplossing niets uit, ik zou namelijk gewoon 1 knop maken die naar de hoofdpagina verwijst (index ofsow) en deze gewoon 'back' of misschien 'home' noemen. Dit lukt misschien alleen niet zo goed als je frames gebruikt..

Een webpagina kun je zoiezo beter in Frontpage maken, deze gebruikt namelijk alleen 'internet' bestandslocaties en gaat uit van de root van je website. Word kan weleens "C:\bla\bla" in de source code hebben staan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan