• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen back-up mogelijk als je een mail vanuit excel verstuurd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gigies123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2018
Allereerst heb helemaal geen verstand van excel. Daarom vraag ik het hier.
Ik heb een conflict met iemand en die probeert mij dit nu wijs te maken

"Helaas is door een technische fout de tekst bij het omzetten van het Excel bestand naar een pdf bestand weggevallen. De tekst is buiten het venster terecht gekomen. Een bijkomend probleem is dat wanneer van uit Excel een mail wordt verzonden er geen back up van het bestand wordt gemaakt. Hierdoor is het bestand ook niet te reproduceren."

Mijn vraag is......kan dit of klopt dit?

Laatst bewerkt:
Als je er geen verstand van hebt dan heb je het bestand niet gemaakt. Dus wat is het probleem? Zonder het bestand of de code te zien kan het antwoord ja of nee zijn.

Hele bericht

Ik kreeg dit bericht. Heb er zelf niks mee te maken.

"Wij erkennen dat u het formulier onder protest heeft getekend en dat er een toevoeging op het formulier heeft gestaan. Helaas is door een technische fout de tekst bij het omzetten van het Excel bestand naar een pdf bestand weggevallen. De tekst is buiten het venster terecht gekomen. Een bijkomend probleem is dat wanneer van uit Excel een mail wordt verzonden er geen back up van het bestand wordt gemaakt. Hierdoor is het bestand ook niet te reproduceren."
Ik heb geen excel bestand gemaakt. Het bedrijf stuur mij dit al excuus. En ik mag daarom een behooorlijk bedrag betalen. Lijkt mij fout van bedrijf toch?

Laatst bewerkt:
Zit het excel filetje niet in jouw eigen mail? Je hebt het toch zelf verzonden?

Of heb je een on-line formulier ingevuld?
En dat is blijkbaar erg belangrijk?
Heb je van alle stappen een pdf afgedrukt voor jouw eigen archief?
Lijkt me erg handig om dat zelf in de hand te houden?

Waar staat jouw handtekening onder dit geheel en hebben zij daarvan een bewijs dat dit zo is?
Vraag ze om jouw dossier tav dit geval, laat ze sturen met wat ze wel hebben.

Immers hoe kunnen ze jou aansprakelijk stellen voor iets dat er niet is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan