• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen balken tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert2010

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Beste Helpers,
ik loop vast. Bij het opstarten van de de file Test1 zou een macro uitgevoerd moeten worden die het Full Screen weergeeft. Dus geen werkbalken meer.
Met de macro zoals in de bijlage lukt dit prima, alleen om deze automatisch bij het opstarten van de file Test1 lukt dit niet.
Wie kan/wil mij helpen.
Hartelijk dank.
Bert

Bijlagen

Zou goed moeten gaan als je achter 'thisworkbook' alle code verwijderd en alleen:
Code:
Private Sub Workbook_Open()
Onzichtbaar_maken_Toolbars
End Sub
zou laten staan...

Werkt helaas nog niet

Bedankt MauriceSmit voor je snelle reactie, helaas wordt hiermee niet mijn doel bereikt.
Na het vervangen van de code in ThisWorkbook door jouw code (opslaan en opnieuw opstarten) zijn de macro's verwijderd en blijven de balken zichtbaar.
Ik krijg de foutmelding: Compileerfout: Sub of Function niet gedefinieerd

Bij het opstarten zou de macro (ThisWorkbook.Onzichtbaar_maken_Toolbars) moeten worden uitgevoerd.

Ik zag in je voorbeeld bestand dat de code er 2x stond.
1x achter thisworbook
1x in een module
Deze laatste zou je idealiter moeten laten staan.

Bedankt Maurice

ik heb de bestaande codes in de module laten staan en in het ThisWorkbook jouw codes geplaatst. Werkt prima bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan