Geen bas meer???

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Polleke1949,

Heb een aantal berichten samengevoegd en wat quote's verwijderd.
Je weet dat je ook een bericht kan aanpassen dit door rechts onder te klikken op Bericht aanpassen en een quote is om op iets te attenderen en leest wat makkelijker zonder dubbel teksten. Succes met je vraag:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi Dennisdennis12,
Volgens mij word ik seniel of zo.
Ik kan "configuratiescherm>hardware" niet vinden.
WEL dit zie printscreen, maar in apparaatbeheer en apparaten en printers zit geen equalizer in :o
Realtek.jpg

Laatst bewerkt:
je kunt de equalizer bij jouw computer vinden door: rechtermuisknop op het speakericoontje (links onder naast de tijd)>afspeelapparaten>de goede speakers selecteren>eigenschappen>verbeteringen

Hoi Dennisdennis12,
Allereerst hartelijk dank voor jouw volhouden. (geldt ook voor de anderen natuurlijk)
Ik heb in de bijlage aan gegeven dat ik nog steeds geen "verbeteringen" kan vinden waar jij het over hebt.:confused:
Realtek.jpg

Lol, had dat al voorgesteld maar goed.
In het rechterscherm bij de derde tap staat "verbeteringen", eigenschappen van luidspreker dus.

Sorry jongens, maar ik ben er helemaal hoteldebotel van geworden.
@ Lange Pier, jij had het er idd al over ;)
@ dennisdennis12 ik heb inmiddels de equalizer aan cq uit gezet, maar ook dit haalt niets uit. :(

EDIT:
Ik heb inmiddels wel bas, maar hij klinkt "krasserig" en "ver weg" als ik Windows Mediaplayer gebruik of op YouTube iets afspeel.
Met de Realtek app klinkt hij gewoon goed en helder.
T.o.v de Realtek app, moet ik hem dus vrij hard zetten om hem te horen.
Waarschijnlijk heb ik hem voorheen niet gehoord, omdat ik het volume altijd te laag had.

EDIT:
Ik snap er werkelijk helemaal geen zak van. :shocked:
Ik heb de Realtek driver opnieuw geïnstalleerd (voor de 4-de keer)
De computer herstart.
DFX opnieuw geinstalleerd.
EN ALLES DOET HET WEER :love:

Bij deze allemaal bedankt voor de geweldige hulp, ook al was het achteraf helemaal niet nodig...... sorry hoor!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan