geen beeld 2de scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindeman

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2011
Hallo,

Ik heb 2 schermen aangesloten op mijn pc, die in crossfire zit van 2xhd6870.

op ene gpu staat mijn pc monitor aangeslote en op andere gpu mijn tv .

maar mijn tv krijgt maar geen beeld

alle drivers zijn up to date. alles werkte nog perfect maar heb mijn pc moete formatere en nu is alles na de ***** :(

iemand eenig idee hoe het zou komen?

Heb je op de TV ingesteld dat hij verbonden moet zijn met de (ik ga er vanuit dat je HDMI gebruikt) HDMI kabel die aangesloten zit op je pc, en probeer anders eens de kabel in een andere HDMI poort van je pc te doen, terwijl je pc gewoon nog aan staat

En als je windows toets + P doet en stelt dan in wat je wilt, doet hij het dan ook niet?

Als je crossfire draait, dan zijn de aansluitingen van de extra kaart (meestal de onderste) uitgeschakeld. Je zal dus je tv ook op dezelfde gpu moeten aansluiten als dat je beeldscherm al aangesloten zit.

de poorten van de onderste kaart werken niet.
als ik beide hdmi kabels op bovenste kaart aansluit doet die het wel, maar dan wel op 1 resolutie. mijn pc monitor kan op een max. resolutie van 1680x1050
en mijn tv op 1920x1080, maar dat gaat nu niet meer. Of is hier misschien een andere oplossing voor?

alvast bedankt

bureaublad uitbreiden kiezen ;)

En zoals ik al zei: de onderste aansluitingen zijn uitgeschakeld met crossfire dus dat is normaal.

Jaa maar heb ze liever gedupliceerd zoals tevoren, zou het aan de drivers kunnen liggen?

nee, als je dupliceert wordt de laagste resolutie aangehouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan