geen beeld bij inlog-scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

creepa100

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2009
Hallo

Ik zat op nn PC en hij deedt het gwn goed. Ik ging mn PC toen afsluiten en na een half uurtje ging ik weer op de pc, de opstart beelden kwamen, toen kwam het scherm van: windows normaal opstarten , daar klikte ik op. Hierna zou eigenlijk het beeld komen met: dat ik mn wachtwoord moet invullen maar ipv dat kwam er een zwart beeld en mn muis-icoontje kwam voor de rest n. Ik ging mb computer resetten maar er gebeurde tzelfde ik ging mn pc in safe mode opstarten maar hier kwam er ook een zwart beeld en mn muis-icoontje. Toen ging ik f8 drukken maar dat had geen effect. De fans draaien. En er kwam ook bij t scherm van "windows normaal opstarten" er stond daarboven wi.dows niet goed afgesloten

Weet iemand,wat ik moet doen ik weet niet veel van pcs dus kan iemand mij aub helpen

Srry voor de typfoute ik zit op mn mobiel. Te type en ben beetje in paniwk

Misschien even terugzetten naar de "laatste werkende configuratie". Dit kun je doen door op te starten en dan op f8 te drukken. Daarna kom je in een menu waar je ook de safe mode kunt selecteren. Als dat niet lukt, dan hoor ik je wel weer.

windows opstartherstel,, of anders moet je heel lang wachten had ik ook een keer,, ik dacht dat ik mn pc had gesloopt net als jou,, niet in paniek raken is niks ernstigs.

als je heel lang wacht start ie wel door.. tenzij je niks in het register van regedit hebt lopen aanpassen.

als hij dan eenmaal is opgestart doet hij het gewoon weer en is er niks aan de hand

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan