Geen beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
189
Hallo,
Ik heb een Acer Extensa 5230 en vaak, maar niet altijd, heb ik geen beeld tijdens het opstarten. Het beeld is wit en soms zitten er gekleurde flikkerende strepen doorheen. Nadat Vista eenmaal is gestart lijkt het alsof het scherm pas herkend wordt en krijg ik beeld. Hierna zijn er geen problemen meer met de weergave.

De nieuwste drivers zijn geïnstalleerd d.m.v Driver Magician

Alvast bedankt!
 
heb je hier pas last van gekregen toen je de nieuwen drivers had geinstaleerd??

mvg,eric osman
 
heb je hier pas last van gekregen toen je de nieuwen drivers had geinstaleerd??

mvg,eric osman

Ik heb dit ook al eens gezien bij virtuele machines bij windows 7 en vista.

Heb je een laag geheugen ofzo? of een van je computer delen die klein of laag zijn??

(uiteindelijk kan het bij mijn weten geen kwaad, hij "herkend" het beeld voor het bootmenu??
Dan is er geen probleem toch?

Mvg Timothy
 
?

Ik heb dit ook al eens gezien bij virtuele machines bij windows 7 en vista.

Heb je een laag geheugen ofzo? of een van je computer delen die klein of laag zijn??

(uiteindelijk kan het bij mijn weten geen kwaad, hij "herkend" het beeld voor het bootmenu??
Dan is er geen probleem toch?

Mvg Timothy

Leg mij eens uit wat je bedoeld met "laag" :eek:geheugen.
Kan ik ook iets van leren wellicht.
 
heb je hier pas last van gekregen toen je de nieuwen drivers had geinstaleerd??

mvg,eric osman

Nee, met de originele drivers had ik hier ook al last van maar ik geloof dat het toen wel minder vaak

Ik heb dit ook al eens gezien bij virtuele machines bij windows 7 en vista.

Heb je een laag geheugen ofzo? of een van je computer delen die klein of laag zijn??

(uiteindelijk kan het bij mijn weten geen kwaad, hij "herkend" het beeld voor het bootmenu??
Dan is er geen probleem toch?

Mvg Timothy
Maar het is geen virtuele machine. Maar dat is het probleem juist, ik zie geen bootmenu dus ik kan eventueel niet eens in de bios komen, Dan moet ik de laptop aan en uit blijven zetten totdat hij meteen beeld geeft tijdens het opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan