Geen beeld bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo

Ik heb een probleem met mijn laptop.Het is een medion md96420 en als ik hem aanzet dat krijg ik strepen van boven naar onder in beeld en het beeld trekt wit weg en daarna word het beeld weer zwart.Ook als ik een externe monitor aansluit en hem om wil schakelen naar die externe monitor krijg ik even eens geen beeld.Voor zover ik kan merken start de laptop verder wel op maar ik zie niks op het beeldscherm , wat kan het probleem zijn???

Ik zelf heb het vermoede dat de videokaart defect is maar hoop eigenlijk dat het een ander probleem is.

Wie kan mij hier mee helpen??

Grtz :confused:

Klopt het dat dit toestel van ongeveer 2008 is.

Medion geeft toch 3 jaar garantie aan huis op die dingen.

Bel en ze komen zo langs om het te maken.

(tenzij iemand anders een oplossing heeft voor je)

Ik geloof inderdaad dat je videokaart defect is. Als ik jou was zou ik deze laptop terug sturen naar waar je hem hebt gekocht. dan heb je de meeste kans dat ie het binnenkort weer doet.

mvg
Corstian

zoals al 2 maal hierboven aangegeven terugsturen naar medion.

ik zou even naar medion bellen wat je precies op de doos moet plakken (er moet een papier op met wat nummers)

en haal ALLES maar dan ook echt ALLES wat los zit van de laptop af en stuur het NIET mee.
stuur ook GEEN energie kabel mee!

medion vertelt je dit zelf ook, ik ben zo mijn cd en sd kaart "tray" kwijtgeraakt :)

Ja had al zo'n vermoeden.Dan meot ik idd eens ff gaan zoeken naar de bon.En het vreemde is dat hij dit al een paar x heeft gedaan en als ik hem dan een hard reset gaf of de accu compleet leeg liet gaan deed hij het weer maar daar heeft hij nu ook geen zin meer in.

grtz en thnx

Ja had al zo'n vermoeden.Dan meot ik idd eens ff gaan zoeken naar de bon.En het vreemde is dat hij dit al een paar x heeft gedaan en als ik hem dan een hard reset gaf of de accu compleet leeg liet gaan deed hij het weer maar daar heeft hij nu ook geen zin meer in.

grtz en thnx

als je hem bij medion direct bestelt hebt kan je de bon terugvinden op de site. hoewel deze niet nodig is voor een RMA.

kocht je hem in de winkel is de bon WEL nodig

hij is van de aldi haha maar de bon heb ik nog wel ergens moet alleen ff kijken waar de doos is want daar zit de bon in

hij is van de aldi haha maar de bon heb ik nog wel ergens moet alleen ff kijken waar de doos is want daar zit de bon in

laatste keer dat ik hem terugstuurde (omdat service aan huis niet meer haalbaar is door de economische crisis) moest ik vooraf een 10 euro betalen die ik later terug kreeg :) houd daar eventueel rekening mee.

ik zal eens zoeken naar de bon en anders ga ik wel opzoek naar een nieuw moederbord , die kosten ook geen drol meer tegenwoordig

ik zal eens zoeken naar de bon en anders ga ik wel opzoek naar een nieuw moederbord , die kosten ook geen drol meer tegenwoordig

de medion md96420 was toch een laptop?

succes met het vervangen van het moederbord :)

(het gaat maar je moet GOED kijken dat je niks kapotmaakt :D die van mij ging nogal lastig open

Ja is idd een laptop ja en ik heb hem al eens helemaal uit elkaar gehaald en viel best mee.Het in elkaar zetten vond ik lastiger want had 1 schroefje over en kon dus toen opnieuw beginnen haha

Ja is idd een laptop ja en ik heb hem al eens helemaal uit elkaar gehaald en viel best mee.Het in elkaar zetten vond ik lastiger want had 1 schroefje over en kon dus toen opnieuw beginnen haha

die van mij heb ik uit elkaar moeten trekken lol :)

had dan ook alleen nog ram en HDD nodig :D

en ik blijkbaar nu een videokaart maar ja die is niet los te krijgen voor dit model , en denk ook niet dat ik ooit nog een koopt met een on-board videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan