Geen beeld bij streams van RTLGemist.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysteryangel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Berichten
2
Hoi
hopelijk kan een van jullie me van zeer gewaardeerd advies voorzien. ;)

Sinds zaterdag krijg ik geen beelden meer door via RTLGemist.nl
Als ik een van hun programmas aanklik verschijnt er alleen een zwart beeld. :confused:
Probeer ik het via andere browsers. En dat zijn er nogal wat die ik inmiddels geprobeerd heb.
Chrome, Safari, Opera, Firefox (mijn standaard browser). IE, AOL Explorer, Flock, Avant welke ik er ook van probeer bij geen van alle krijg ik beeld op deze stream.
Alles staan wel mooi aangegeven qua plaatjes en indeling. Maar geen beeld.
Wel staat er rechts in kadertje onderstaande tekst

Fout bij verbinden

Firefox kan geen verbinding maken met de server op ad.uk.doubleclick.net.


Open ik nu bijv Uitzendinggemist.nl van de Publieke Omroep of bijv Programma Gemist van SBS of Net 5 dan krijg ik wel gewoon beeld. Maar alleen bij de site van RTLGemist.nl niet.

Nu heb ik inmiddels ook Silverlight geinstalleerd echter dit helpt ook niet.
Ook kan ik soms bepaalde pagina's niet openen.
Dan krijg ik bijv een of andere zoeksite in beeld.

Tijdje heeft Spybot op me Toshiba Notebook gedraaid echter deze heb ik er af gehaald omdat om de haverklap in beeld verscheen dat er div. opstartinstellingen gewijzigd werden. :rolleyes:

Mijn vraag hoe krijg ik weer beeld bij deze RTLGemist site. :o

Alvast bedankt :thumb:
 
Zo te horen had je Spybot op je computer. Die heeft aanpassingen gedaan dat je niet wordt 'lastiggevallen' met pop-ups etc.

Wat je kunt proberen is ad.uk.doubleclick.net uit je HOSTS bestand weg te halen die Spybot daar neergezet heeft om te blokkeren.

Start -> Uitvoeren -> notepad %windir%\system32\drivers\etc\hosts
[Ctrl-]F doen van zoeken, en dan naar ad.uk.doubleclick.net laten zoeken.
Die regel even weghalen in je hosts bestand of even commentaar maken door een #-teken vooraan die regel te zetten.

Misschien lukt het daarna wel.

Succes,

Tijs.
 
Super bedankt Tijs !!!
Het werkt weer. :)
Nogmaals bedankt :thumb:

Grtjs Angelique ;)
 
Fijn dat het geholpen heeft, Angelique! :)

Graag nog even je vraag op opgelost zetten.
Dat doe je door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", die je vindt rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan