Geen beeld, Boot niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

-ThePriest-

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2004
unno problemo

Ik heb net mijn computer omgebouwd in een koolance kast zodat hij waterkoeling heeft, ik alles aansluiten, power kabels IDE enz. start ik em maar krijg ik geen beeld, AGP kaart eruit slot uitgeblazen erin stroom er weer op. nog steeds niks, andere monitor erop, nog steeds niks. beide stroom kabels van de Mobo er uit en er weer in, weer niks. Ik weet niet wat er aan de hand is. het is heel raar eerst doet ie et wel en nu niet meer ook hoor je geen biebje van de bios hij doet alsof hij niet opstart. ik dacht mischien een bios problem haal de de batterij eruit en stop hem er weer in, weer niks :(

hier wat voorn ik heb:
ASUS P4P800
Pentium 4 HT 3.0 GHz
Nvidea 5200 128 mb
2x 128 MB 400MHz Corsair DDR RAM
120GB Maxtor 7200 Rpm
Chieftec 360 Watt Voeding

Please hulp hiermee ik weet egt niet wat er aan de hand is

Thx

Als je helemaal geen biep meer hoort, zie je wel een lampje gaan branden?
Of gaan er ventilatoren draaien (of de pomp van de waterkoeling)?

Gecontroleerd of de voeding op het moederbord is aangesloten?
Draait de ventilator van de voeding (als je die hebt)
Heb je niet per ongeluk de schakelaar op de achterkant van de voeding uit gezet?

der is stroom lampie brandt op het moederbord, de fans draaien pompie pomt cathode geeft licht er is zeker weten stroom ook draait de ventilator op de videokaart

Bij het inbouwen wel afstands busjes gebruikt voor het moederbord?

bedoel je van die koper kleurige zes hoekige schroefjes die je op de kast zet en daarop je mobo?
want die heb ik er wel op gezet

Oke, en alleen onder de bevestigings punten?

Mobo heeft in deze kast in deze opstelling al wel gewerkt of nog helemaal niet sinds de (om) bouw?

Laatst bewerkt:
yupz nergens anders

ik vind wel dat de heatsink van de mobo erg warm word ik heb geen metertje ervoor maar hij werd meestal rond de 35-40 graden toen ik nog een beeld had, als ik met mn vinger derop ga voelt ie behoorlijk warm aan, tis nu wel dat alles in een nieuwe kast zit en er geen ventilator meer op gericht stond zoals eerst waarbij er eentje in het zijpaneel zat en direct op de heatsink zat te blazen

Lijkt me niet het probleem, als het bios nog geen eens een biebje geeft is het meestal ergens sluiting of hij is gewoon stuk (gegaan).

Hij doet et weer!!!!

Ik heb een uitelkaar gehaald en toen zag ik dat mn WIFI-B kaart schuin stond, khat de pinnetjes in het verkeerde gat gezet nu doet ie et weer gellukig

bedankt voor jullie moeite :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan